MuscleMeat

Beste mensen help!!

Trickster

Competitive Bodybuilder
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Ik wil een kuur gaan proberen maar ik ben totaal onbekend met anabolen.
Ik ken alleen de algemene informatie van de soorten anabolen.

Het verhaal is zo:
Ik doe mn hele leven al vechtsport, ik geef ook les. Ik fitnes al een aardige tijd. Kijk in mn gallerij voor een foto van mijn fysiek.

Ik weeg 75kg,droge massa ben 181m. Ik wil nu een kuurtje gaan proberen en ik wil jullie het volgende graag vragen.

1-Ik wil gaan voor een orale kuur.Ik heb iets met naalden.. Dianabol is mij aangeraden. Zijn jullie het daarmee eens? Ik wil niet super groot worden, maar ik wil zon 5kilo aan spiermassa winnen. Is dit mogelijk met dianabol?

lees de regels eerst!

alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Lees even het forum door en gebruik vooral de zoekfunctie

je mag niet vragen naar bronnen bro!!!:mad::mad:

Beste Trickster,

Mijn vraag aan jou is: Waarom wil je spiermassa winnen met anabolen als je naturel met goed trainen en de juiste voeding over een jaar ook 5 kilo spiermassa gewonnen kan hebben?

Waarschijnlijk heeft ie geen zin om 5 jaar te wachten Dr Worf.....dat had je zelf ook kunnen bedenken trouwens maar goed..:rolleyes:

Testo zei:
Waarschijnlijk heeft ie geen zin om 5 jaar te wachten Dr Worf.....dat had je zelf ook kunnen bedenken trouwens maar goed..:rolleyes:

Als je goed leest schrijf ik een jaar.. en geen 5 :rolleyes:

Lekker pikkemans van me :D

Blijft hetzelfde,kerel....

Hij vraagt advies en zit niet te wachten op de standaard Necedo antwoorden...

Hey...was nie klaar met mn post en kan niet editten....bedoel het niet zo als het overkomt hoor,bro....maar na wat topics gelezen te hebben waar het Necedo gehalte erg hoog ligt moest ik ff wat zeiken...:D :D

Kusje:p

Testo zei:
Hey...was nie klaar met mn post en kan niet editten....bedoel het niet zo als het overkomt hoor,bro....maar na wat topics gelezen te hebben waar het Necedo gehalte erg hoog ligt moest ik ff wat zeiken...:D :D
Kusje:p

Ik.. Nedeco overkomen..

Ik zal toch even diep in mijn ziel gaan kijken om te zien of ik van mijn pad ben afgeraakt..

Kusje terug :kiss: :D

Doe maar effe ja.....mocht je van dat pad afgeraakt zijn schop ik je wel weer effe trug,gabber.:D

mooi toch die broederliefde :p

Love is in the air!:D

Terug
Naar boven