XXL Nutrition

Beste Nederlandse en Vlaamse gangstarappers

schijt aan de overheid van appa vind ik wel dope.

ach ja... de enige echte nederlandse gangsterrappers blijven Youssef & Kamal

Goh, eigenlijk vind ik er geen bal aan. Vind het eerder een superdude variant..Aanstellerij met geld en toy (of echte) wapens...en van de muziek zelf word ik totaal ongezellig...maar kan zijn dat dit in jouw en andermans oren best geniaal is, dus geen kritiek op dit genre

+1 ...iemand die sochtends in zijn hempie al met zijn pistooltje op de bank zit kanslooos:p

nederland is zowiezo geen muziek land zo als frankrijk. engeland. amerika.

gangstarappers, het woord alleen al. Walgelijke lui die het in de echte hoods van de VS nog geen week uihouden....

af en toe wel lekkere tracks van hef maar verder houd het op. Dat soort muziek is voor mij beetje verleden tijd:p

Maar zoals eerder al gezegd nederland kent geen gangsterrappers, ja fake wel..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Als er een Hollandse gangsta wordt neergekogeld, worden er vaak tributes gemaakt door andere straatsoldaten.

Dit is een drukbekeken clip uit Rotterdam na de moord op rapper Mookie (1979 - 2006):

150.000 x

Beter gewoon rappers, dan komt er toch een hoop meer talent in die top50.

Vind Feis trouwens wel goed.

Ik woon zelf ook in de ghetto en die rappers voelen me echt aan. Als ik depressief ben word ik weer vrolijk van deze muziek.

:D Ghetto in Nederland?

Woensel-West vermoedelijk, daar waar je nog dagelijks moet hosselen om te overleven. Daar waar survival of the fittest aan de orde van de dag is, daar waar je op ieder moment in je rug geschoten kan worden door nog zwaardere criminelen die allemaal net als jij eigenlijk ook gewoon op zoek zijn naar eten, warmte en liefde.

de bijlmer kun je wel een ghetto noemen.

Dan heb je of de bijlmer nooit gezien, of nooit een ghetto.
Of beiden.

Volkstuintjes zijn de ghetto's van Nederland.

Ohja,

Sinds ik gangsterrapper ben maak ik du gains van mu leven!

Hef komt af en toe wel met harde nummers. Kan niet zonder haar, Op een missie, Luie mannen, Puur zijn allemaal wel hard.
Voor de rest luister ik af en toe Fresku, Zwart Licht en Zo Moeilijk en daar houd het voor mij op.

ah, ghettoromantizering en verheerlijking, is dat niet al 10 jaar uit?

• Topic Starter Topic Starter
2i79yme.jpg

Greengang

Als ze niet vast zitten, rappen ze!

170.000 x bekeken.
Setjes met 140 kg bankdrukken waren nog nooit zo makkkelijk.

Dema-G & Broertje (Greengang) -Ik Ben Een Raider

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven