MuscleMeat

Beste Nederlandse en Vlaamse gangstarappers

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kun je nou gangster zijn in Nederland? Je kunt doen alsof, meer niet. Heel die lijst slaat ook werkelijk nergens op. Sjaak gangster? De man joint partysquad e.d.?

Don't get me wrong, maar op deze manier ben je geen 'gangster'.

Misschien even bijlezen over de laatste jaren NL gangstarap?

Hoe een gangster te worden? Makkie.

Je kunt iemand doodschieten voor een discotheek in Rotterdam.

Na zeven jaar vrijkomen.

En dan trots erover rappen.

Retteketet van de Sluipschutters deed het.

http://www.youtube.com/watch?v=JLPvCUI26ig

Laatst bewerkt:
Gewoon niet reageren op deze topic. Bloedt die vanzelf wel een keertje dood. Kempi je bent een r*tard

Van schelden ben ik niet onder de indruk. Van haten evenmin.

Je mag best proberen inhoudelijk te reageren, zo je daartoe in staat bent.

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Ik zie een stel gasten die hun uiterste best doen om Amerikaanse collega's na te doen. Tel het aantal Amerikaanse termen maar na....

Kempi, 10 jaar later zal je beseffen naar wat voor een ontzettende zooi je aan het luisteren bent...

De Hef nummers zitten boordevol straattaal idd. Desondanks door BNN als beste artiest is gekozen voor 2010.

Misschien dat jij jouw mening over 10 jaar moet bijstellen, dat kan natuurlijk ook...

http://www.youtube.com/watch?v=XccBM7lxdNE
40.000 kijkers in een paar dagen

Laatst bewerkt:
Justin bieber heeft al meer dan 300 miljoen views. Dat is zeker ook goede muziek. Je bent gewoon een neppe wigger wiens nick gebaseerd is op de meest kansloze n*ger die het resultaat is van verpaupering en inteelt onder de onrendabelen.

Ik heb wel 's en stuiterbal gestolen bij de bartsmit toen ik 5 was en daar een rijmpje overgeschreven. Denken jullie dat ik de jongste gangstahrappah van nederland ben?

Ik kan hier werkelijk waar niets artistieks aan ontdekken. Plus het zijn allemaal leugenaars die rappen over hun zogenaamde straatleven terwijl van deze gasten hoogstens 5% weet waar ze het over hebben.

Niet echt de behoefte aan. Iemand die woorden als straatsoldaten :roflol: en dergelijke gebruikt kan ik niet serieus nemen en ga ik niet mee in discussie :)

Ultieme dieptepunt ook. Meest fantasieloze rijms ooit :D

Dat is toch die fl**ker met zijn afgerotte hersens die wegreed na een ongeluk en zelfs zijn zwangere vriendin achter liet? Wat een ontzettende fl**ker, als je toch zo tegen het systeem bent fl**ker dan maar op.

Yes Mad.

Ik moet toegeven dat Kempi de enigste is die een beetje leven probeert in te pompen, maar het mislukt elke keer.

No homo

Ze rappen allemaal over wat ze willen zijn maar nooit zullen worden.

Stelletje amateuristische wannabees.

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

De Hef nummers zitten boordevol straattaal idd. Desondanks door BNN als beste artiest is gekozen voor 2010.

Misschien dat jij jouw mening over 10 jaar moet bijstellen, dat kan natuurlijk ook...

http://www.youtube.com/watch?v=XccBM7lxdNE
40.000 kijkers in een paar dagen

Mooie woorden van een puber....Je hebt het over underground gangsta rap, maar haalt dan een mainstream zender als BNN erbij om je gelijk aan te tonen?
MTV vindt lil wayne de beste rapper, jij nu ook?
Gangsta rap is al jaren dood, accepteer het nou..
Ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken...

Terug
Naar boven