AndroidHealthClinic

beste p2p-programma

oke, gelukkig, kan ik toch nog even opscheppen, voor minder dan 4 mb per seconde doe ik et nie meer ;)

Lijkt me sterk dat je een 40mbit lijn hebt, vooral dat woordje minder doet het em :p

Na ik geloof het niet, vooral in belgie waar ze nog overal datalimiet hebben. Je hebt het iniedergeval niet thuis.

Laatst bewerkt:
Lijkt me sterk dat je een 40mbit lijn hebt, vooral dat woordje minder doet het em :p

Na ik geloof het niet, vooral in belgie waar ze nog overal datalimiet hebben. Je hebt het iniedergeval niet thuis.

100 mbit. Maar zit ook niet op een particuliere internet verbinding. Ik zit op het universiteitsnetwerk, dat zijn glasvezel kabels. Snelste verbinding die er is. Goede reden om nog ff in me studentencomplex te blijven wonen.

Heb ik ook. :cool: Universiteitsnetwerken ftw!

Ik heb zelf een eweka abonnement, op hun site staat dat ze tot maximaal 20 mbit ondersteunen. Nog steeds lekker natuurlijk:P

das wel mooi maar die nieuwsgroepen enzo die zitten niet op een 100mbit lijn en tenzij je van je medeuniversiteitsnetwerker (:d) download gaat dat niet.
Spijtig :(

Surfnet heeft een eigen hub op DC++. Dus dan download je idd van medestudenten:cool:

• Topic Starter Topic Starter
ok thnx manne, heb ik wat aan :)

Ik gebruik zelf eMule en vind echt alles daarmee

Limewire & Bittorrent gewoon. Ik vind verder alles wel op internet

Met een router is geen probleem;) Gewoon NAT routing aanzetten! Dan zet je gewoon een poort open in je router. Als je een speedtouch router hebt is het adres: http://10.0.0.138

En dan moet er ergens NAT of NAPT routing staan. Simpelweg de poort van DC++ nemen en die daar invoeren en klaar!

Geen probleem.. :D Ik heb er mij al eens gek achter gezocht en met de helpfunctie wordt het allemaal nog wat waziger. (UPnP, UDP, TCP, TLS, WAN IP :headbang: wtf !! )

Waar moet je "NAT routing" aanzetten? En hoe zet je een poort open op je router... ?
Op de router staat "SMC Barricade : SMC7004ABR", 't zal dus geen speedtouch router zijn vermoed ik.

Ik heb DC++ onlangs nog bij m'n vriendin geïnstalleerd en daar werkte het perfect.
Kan hier wel inloggen op de hubs, maar ik heb geen zoekresultaten of kan geen userlists opvragen.

Laatst bewerkt:
iemand ?

ik heb een complete dvd binne 30 minute binnen ik heb over 30 gb 7 uur gedaan ,,,newsgroeps FTW!!!

Emule mag traag zijn, maar het vindt de meest onbekende muziek.:D

uTorrent voor de torrent downloads, limewire en ares voor de simpele mp3'tjes. Check eens afternapster.com en daar zul je er nog veel meer vinden.

Via mirc en xdccbrowser xdccspy download ik af en toe ook nog wel eens iets, is echter minder gebruiksvriendelijk. Nieuwsgroepen moet ik eigenlijk nog eens uitpluizen met bommanews etc

LimeWire 4.14.10 en Soulseek

De nieuwe Ares is redelijk goed.

Terug
Naar boven