Fitness Seller

Beste Pre & Post Workout Meals?

• Topic Starter Topic Starter
Veel is relatief :D wat de meeste beginners hier "veel" noemen vind ik net een snack

Ik zou best wel meer kunnen eten dan dat ik nu doe, maar dat is denk ik niet nodig. Daarnaast rek ik liever niet mijn maag helemaal uit :D

Ik zou best wel meer kunnen eten dan dat ik nu doe, maar dat is denk ik niet nodig. Daarnaast rek ik liever niet mijn maag helemaal uit :D
Volgens mij heb jij ook geen onderhoud van 3700 he ;)

En hoezo zouje maag uitrekken slecht zijn?

Volgens mij heb jij ook geen onderhoud van 3700 he ;)

En hoezo zouje maag uitrekken slecht zijn?
Nee zit op 3200-3300.
Als ik die verhalen hoor van mensen die obesitas hebben en allemaal een maagverkleining nodig hebben, dan roept dat geen positieve gedachten op :D.

Hoe eten jullie trouwens het liefst havermout? Ik heb een pak grove vlokken en dat meng ik dan met melk.. maar dat is haast niet te eten. Meng er daarom beetje honing door maar is alsnog niet erg lekker. Eet het wel koud overigens. Warm beter?

Als je de vlokken kookt in een pannetje met warm water of melk of even opwarmt in de magnetron, wordt de havermout smeuiger:)

Je zou het mengsel van melk en havermout ook een nachtje in de koelkast kunnen laten staan, dan wordt ie ook lekker.

Een schep whey erdoorheen doet ook wonderen. En zo kan je nog veel meer er op of doorheen gooien. Bijv. lekker wat fruit, rozijnen, noten, chocolade etc.

Of je havermout mengsel 20 minuten op 180 graden in de oven..dan wordt de bovenkant lekker crispy:)

Oké, nu hou ik op:D

Terug
Naar boven