AndroidHealthClinic

Beste pre workout op dit moment?

muscle lab.de ; leveren ze aan BE?
Zo ja; hoe zit dit met douane? Aangezien ze yohimbine en gw hebben en hier niet te verkrijgen zijn... .
Had deze graag besteld vandaar.
Thx

muscle lab.de ; leveren ze aan BE?
Zo ja; hoe zit dit met douane? Aangezien ze yohimbine en gw hebben en hier niet te verkrijgen zijn... .
Had deze graag besteld vandaar.
Thx
Ik woon zelf in NL maar is altijd gewoon netjes binnen gekomen. En volgensmij kun je betalen met paypal dus dan heb je aankoopgarantie lijkt mij. En volgensmij versturen ze vanuit duitsland.

Unstoppable, maar is mij te heftig

Maak zoals veel mensen mijn eigen PWO maar heb pas de 'pump'd up' van xxl besteld aangezien dit enigszins overeen kwam met mijn eigen mengsel en ik het mengen een beetje beu word. Wat ik zelf meng:

N Acetyl L-Tyrosine: 2g
Beta-Alanine: 6g
Citrulline Malaat (2:1): 8g
Trimethylglycine: 3g
1 scoop dextrojuice van xxl (20g is dit, zit ook wat taurine in)
Caffeine capsule (250mg)

Kocht alle poeders bij bulkpowders. Ik ging hier persoonlijk best hard op, ik heb 1 voor 1 de producten weggelaten (buiten caffeine want ik ben er vrij zeker van dat dat werkt :p) om te zien of alles z'n werk wel doet en merk bij alles wel degelijk verschil, vooral de tyrosine is merkbaar. Als iemand hier iets zoekt om toe te voegen aan z'n pre-workout zou ik zeggen probeer eens 2g tyrosine (ik heb alleen de N Acetyl variant gebruikt dus ik weet niet of de andere goedkopere vormen even effectief zijn).

Wou L-Carnitine toevoegen maar lijkt me niet dat je daar zo 1-2-3 iets van merkt, iemand ervaring hiermee?

L-carnitine heeft weinig meerwaarde in een pre workout mix. Lekker laten staan ;)

Bakske koffie vr mij

Maak zoals veel mensen mijn eigen PWO maar heb pas de 'pump'd up' van xxl besteld aangezien dit enigszins overeen kwam met mijn eigen mengsel en ik het mengen een beetje beu word. Wat ik zelf meng:

N Acetyl L-Tyrosine: 2g
Beta-Alanine: 6g
Citrulline Malaat (2:1): 8g
Trimethylglycine: 3g
1 scoop dextrojuice van xxl (20g is dit, zit ook wat taurine in)
Caffeine capsule (250mg)

Kocht alle poeders bij bulkpowders. Ik ging hier persoonlijk best hard op, ik heb 1 voor 1 de producten weggelaten (buiten caffeine want ik ben er vrij zeker van dat dat werkt :p) om te zien of alles z'n werk wel doet en merk bij alles wel degelijk verschil, vooral de tyrosine is merkbaar. Als iemand hier iets zoekt om toe te voegen aan z'n pre-workout zou ik zeggen probeer eens 2g tyrosine (ik heb alleen de N Acetyl variant gebruikt dus ik weet niet of de andere goedkopere vormen even effectief zijn).

Wou L-Carnitine toevoegen maar lijkt me niet dat je daar zo 1-2-3 iets van merkt, iemand ervaring hiermee?
Dan ben ik benieuwd wat je merkt van de tyrosine?

Dan ben ik benieuwd wat je merkt van de tyrosine?

Beetje euforisch gevoel en betere focus. Het doet me een beetje denken aan DMAA (zonder stimulanteneffect ofc). Weet niet of het placebo is want in dextrojuice zit wat taurine en dat hoort niet zo goed samen te gaan met tyrosine (alhoewel ik geen verschil merk met of zonder dextrojuice :dunno:).

Terug
Naar boven