Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik woon zelf in NL maar is altijd gewoon netjes binnen gekomen. En volgensmij kun je betalen met paypal dus dan heb je aankoopgarantie lijkt mij. En volgensmij versturen ze vanuit duitsland.muscle lab.de ; leveren ze aan BE?
Zo ja; hoe zit dit met douane? Aangezien ze yohimbine en gw hebben en hier niet te verkrijgen zijn... .
Had deze graag besteld vandaar.
Thx
Waar halen mensen uberhaupt nog los (of in een pre gemixt) dmaa/amp hcl vandaan?

Daar heb je een creditcard voor nodig en je hebt kans dat het niet door de douane komt.
Oude. Nieuwe nog niet gehad
) om te zien of alles z'n werk wel doet en merk bij alles wel degelijk verschil, vooral de tyrosine is merkbaar. Als iemand hier iets zoekt om toe te voegen aan z'n pre-workout zou ik zeggen probeer eens 2g tyrosine (ik heb alleen de N Acetyl variant gebruikt dus ik weet niet of de andere goedkopere vormen even effectief zijn).Berenburg koffie pwo
Dan ben ik benieuwd wat je merkt van de tyrosine?Maak zoals veel mensen mijn eigen PWO maar heb pas de 'pump'd up' van xxl besteld aangezien dit enigszins overeen kwam met mijn eigen mengsel en ik het mengen een beetje beu word. Wat ik zelf meng:
N Acetyl L-Tyrosine: 2g
Beta-Alanine: 6g
Citrulline Malaat (2:1): 8g
Trimethylglycine: 3g
1 scoop dextrojuice van xxl (20g is dit, zit ook wat taurine in)
Caffeine capsule (250mg)
Kocht alle poeders bij bulkpowders. Ik ging hier persoonlijk best hard op, ik heb 1 voor 1 de producten weggelaten (buiten caffeine want ik ben er vrij zeker van dat dat werkt) om te zien of alles z'n werk wel doet en merk bij alles wel degelijk verschil, vooral de tyrosine is merkbaar. Als iemand hier iets zoekt om toe te voegen aan z'n pre-workout zou ik zeggen probeer eens 2g tyrosine (ik heb alleen de N Acetyl variant gebruikt dus ik weet niet of de andere goedkopere vormen even effectief zijn).
Wou L-Carnitine toevoegen maar lijkt me niet dat je daar zo 1-2-3 iets van merkt, iemand ervaring hiermee?
+ de trimethylglycine voel of merk je ook geen drol van.
).Dan drink je op andere momenten waarschijnlijk niet veel koffie? Want dit werkt niet meer voor mij
dit zorgt ook niet voor een rush, zorgt wel voor extra aanmaak van ATP+ de trimethylglycine voel of merk je ook geen drol van.