XXL Nutrition

Beste pre workout op dit moment?

Net is Devils Shot al afgeleverd. Net een scoop genomen en ga er zo op trainen. Ben benieuwd en zin in!

Edit:
Gisteren er echt heerlijk op getraind, echt een hele goede training gehad. Ben benieuwd of dat zo blijft, want met een nieuwe PWO heb ik dat vaker, eerste keer is altijd het beste.

Laatst bewerkt:
Wat is er mis met B&F? Ook zij verkopen de wat bekendere merken buiten hun eigen assortiment om.
Er is niets mis met die producten buiten hun huismerk om. Ik vind het idee dat ik geld breng naar een bedrijf dat willens en wetens me heeft opgelicht best bezwaarlijk om nog eens zaken met ze te doen.

Er is niets mis met die producten buiten hun huismerk om. Ik vind het idee dat ik geld breng naar een bedrijf dat willens en wetens me heeft opgelicht best bezwaarlijk om nog eens zaken met ze te doen.

Daar heb je wel gelijk in. maar ik ben ne gierigaard en ik wil koopjes kunnen doen :D

Ik twijfel een beetje. Wil toch weer een ding PWO, maar ik weet niet of ik unstop / psycho neem (met dmaa) of gewoon iets wat "vrij" verkrijgbaar is.

Exact daarom koop ik er dan ook NIKS meer. Dan maar iets duurder uit, helaas.

Ik twijfel een beetje. Wil toch weer een ding PWO, maar ik weet niet of ik unstop / psycho neem (met dmaa) of gewoon iets wat "vrij" verkrijgbaar is.
Unstoppable is werkelijk te ranzig voor woorden. Ik zeg het niet snel maar na het drinken moet ik eerst 1 minuut lang rare bekken trekken als spastisch gevolg.

assault en no explode zijn wel goed

ik mixte mijn pre workout zelf : 30gr maltodextrine,10gram dextrose,10 gram maxy waize, 5gram citruline , assault pre workout 1 schep, beta alaline, 6 pillen bcaa met taurine(1gram) en dan word je helemaal knettergekkie :brew:

Terug
Naar boven