XXL Nutrition

Beste pre workout op dit moment?

Ik twijfel tussen Devils Shot en Alpha Drive, wat is de beste keuze?

Is Devils shot nog wel te krijgen ? de webshops die ik gevonden heb, Hebben ze nu niet.

Bij Muscle-Lab.de is Devils Shot trouwens weer op voorraad zag ik net.

Vroeger pakte ik ook iedere training preworkout, jack 3d, noxipro etc. Tegenwoordig pak ik alleen nog maar 2 200mg caffeine capsules en ik train daar als een trein op.

Iemand ervaring met mypre van myprotein?

Ik twijfel tussen Devils Shot en Alpha Drive, wat is de beste keuze?
Bij Muscle-Lab.de is Devils Shot trouwens weer op voorraad zag ik net.

serieus blugh nu net ik die alpha drive binnen heb gekregen, waar ik overigens net zo lekker miss zelfs wel wat lekkerder op ging dan die devils shot smaak van de alpha drive is ook wel erg lekker moet ik zeggen. potje is helaas wel wat kleiner maarja vanaf september toch geen pre workout meer voor mij tot ik weer gaat cutten :P

Ik heb even jullie hulp nodig, was even aan het scrollen op body en fit (shame ik weet het) en zag plots deze pre workout staan "Athletic Xtreme SuperSize"
Deze staat in sale... Ik heb gevraagd aan body en fit waarom, maar hier kwamen erg vage antwoorden uit...
Zit er mss een stof in dat niet (meer) is toegelaten?
En heeft iemand er ervaring mee?

Ik heb even jullie hulp nodig, was even aan het scrollen op body en fit (shame ik weet het) en zag plots deze pre workout staan "Athletic Xtreme SuperSize"
Deze staat in sale... Ik heb gevraagd aan body en fit waarom, maar hier kwamen erg vage antwoorden uit...
Het word meestal uitverkocht omdat niemand het koopt en ze het weg willen. Ookal had het verbode stofjes het is niet altijd leuke stofjes.

jack bomb oude formule beste die ik ook heb gehad

Net Devils Shot besteld, iemand enig idee hoe Lang het ongeveer duurt via muscle lab, voordat je hem binnen hebt?

Wat is er mis met B&F? Ook zij verkopen de wat bekendere merken buiten hun eigen assortiment om.

Gaat mss bijna vervallen,doen ze ook soms.

Niet overal wat achter zoeken, die je bij de AH toch ook niet ;-) Op de site staat gewoon dit: tht 10-2018

Niet overal wat achter zoeken? Ik heb al vaak whey gekocht daar die bijna gaat vervallen. Staat wel gewoon vermeld en is super goedkoop dan :D
Koop wel geen dingen van het huismerk.

AH nog nooit geweest.

14940501?wid=480&hei=480.jpg

Voorheen wel eens Noxipro gebruikt. Training was super, de crash daarna was superkut! :p
Hell NO en NO Xplode werkte bij mij wel goed.

Lees goede dingen over Fully Loaded, die maar eens een keer proberen!

Gaat mss bijna vervallen,doen ze ook soms.
Nee dat ik het niet, is nog goed tot 10-2018
Wat is er mis met B&F? Ook zij verkopen de wat bekendere merken buiten hun eigen assortiment om.
Er is niks mis met B&F kuch kuch, maar ik vind het gewoon raar dat er ineens een giga korting van deze pre gaat EN dat de klantenservice hier zo vaag over deed.
Ik vroeg dat deze sale mss komt omdat er een verboden stofje in zat. En er kwam een vaag antwoord over vanalles en nog wat...

Het is ook altijd wat vaag, wat er nou echt in de potten zit ook.

Terug
Naar boven