XXL Nutrition

Beste pre workout op dit moment?

Rhodiola Rosea extract zou ook een positief effect hebben op de ATP productie

2 aminio 6: iemand hier al ervaring mee?
Wordt verkocht bij sportpoeders.nl, ze zeggen dat het effect dicht bij DMAA aanleunt.

Deze doseringen gebruiken en geen sterk effect?? :eek:

Misschien toch maar eens ergens anders je producten vandaan halen. Ik haal zelf ook onder andere deze producten voor mijn mix, maar heb echt niet deze doseringen nodig. Als ik je een tip mag geven voor bijvoorbeeld een goede pomp.. combineer 2 N.O boosters met elkaar. Ik gebruik als basis Agmatine en doseer dit op 800/900 mg. en combineer dat de ene keer met Citrulline en de andere keer met L-AAKG. Deze doseer ik niet hoger dan 4 gram.
Beta Alanine gebruik ik ook standaard en neem niet meer als 3 gram en dit geeft me minimaal 30 minuten tintelingen en jeuk.

Merk er geen kut van. Helaas... Maar bedankt voor de tips.

Iemand ervaring met Savage roar en gamma-ray van Dynamik muscle ?(kai greene) ben wel erg benieuwd naar zijn PWO :)

Laatst bewerkt:
Heb nu een voor mij een nieuw product genaamd monster alleen zit wel dmaa in , hoorde dat het een beetje voelt als noxipro dus zal van de week eens proberem :nut:

op dit moment: 5% kill it - Assault en no xplode

Laatst 50 calibre - grenade gehad, was echt top spul maar vrij duur vond ik persoonlijk.

Nu gebruik ik 1MR Ultra concetrated van BPI, ga ik ook wel prima op

ik heb trouwens geen goede ervaringen met die Jack3d. Het remt mijn eetlust, tijdens trainingen voel ik mij echt leeg en die focus heb ik al helemaal niet

ik heb trouwens geen goede ervaringen met die Jack3d. Het remt mijn eetlust, tijdens trainingen voel ik mij echt leeg en die focus heb ik al helemaal niet

Verlies van eetlust is een side effect van caffeine en dmaa dus dat kan wel kloppen.

Is Devils shot nog wel te krijgen ? de webshops die ik gevonden heb, Hebben ze nu niet.

Is Devils shot nog wel te krijgen ? de webshops die ik gevonden heb, Hebben ze nu niet.

ik had hetzelfde probleem van het weekend heb toen maar een andere gekozen (Alpha Drive) van een van die site's was nog 10tje in de aanbieding ook dus afwachten zal hem van de week wel binnen krijgen :P

Weet iemand nog een manier om aan Yohimbine HCL te komen?

Terug
Naar boven