AndroidHealthClinic

Beste pre workout op dit moment?

ik zie dat in assault 1071% Vit B6 zit ik zou zeggen probeer het nog een tijdje ik weet hoe een teveel aan B6 voelt das nie leuk :)
hoop dat jou lichaam zoveel vitamine B6 kan verwerken.
ik ben op zoek naar ik pre zonder b6 om te proberen.
dingen zijn ook t*ring duur 30 euro 30 servings t*ring man

Wat had je hiermee voor?
Heb dit eigenlijk lange tijd gebruikt en zie nu rot veel negatieve nadelen van een teveel aan vitamine B6.
Wat gebruik je nu dan, want mis wel een PWO :)?

Frenzy.

Oude Jack3d lijn blijft mijn favoriet, maar dat is natuurlijk persoonlijk

Heb Devil's Shot uit Duitsland besteld. Hoor er goede dingen over. Hier nog mensen met ervaring met dit product?

No Xplode ben ik heeel tevreden mee :)

Hehe ja las het. Maar verleiding is wel groot om twee scoops te nemen zoals de Nederlandse pre workouts :-)

Ik weet niet hoeveel precies de sample was die ik destijds gratis kreeg bij een andere bestelling maar volgens mij was dat iets van 1,5 scoop ofzo. Was echt teveel vh goede + nachtje niet slapen ;)

• Like
Waarderingen: GruX
Yep ;) 6de dag heb ik het netjes ontvangen!!! met veel samples bijbesteld die kan je ook kopen op de website verschillende samples voor 2-3euro's :)
Ik heb de volle pot van Alpha Drive besteld en ik moet er 2 scheppen van nemen om iets tegoei te voelen, niet te vergelijken met de 1.3dmaa van vroeger hoor ;)
Wel kan ik zeggen dat van al mijn samples "Mesomorph" en "Turnt Up" de beste waren van allemaal!!! gestoorde effect!!! Volgende bestelling word Mesomorph maar Turnt Up doet niet onder maar het gevoel van Mesomorph gaf bij mij een happy feeling en bij turnt up was het overdreven
Kun je ook zonder creditcard bestellen? Wilde met Paypal betalen, maar hij vraag ondanks dat om creditcard gegevens...

grenade doet z'n ding! halve scoop meer dan genoeg!

smaak is best wel chemisch though!
Ook heb ik N.O. xplode maar deze vind ik minder...(wel lekker!)

Kun je ook zonder creditcard bestellen? Wilde met Paypal betalen, maar hij vraag ondanks dat om creditcard gegevens...
Heb je jou bankgegevens geverifieerd? Anders kan die dat wel eens doen! Heb ik ook gehad en sommige willen persee cc hebben helaas :(

M'n vorige bestelling moeten cancellen wegens problemen met m'n Paypal, maar sinds eergisteren is Methyldrene onderweg.

Ingredienten:
Creatine (Creapure AS)
L-Arginine (als HCl)
Ephedra nevadensis PWD (bladeren)
Arginine alfa-ketoglutaraat
L-leucine (LEU)
Beta-alanine
Cafeïne Alpha-Ketoglutarate
Dimethylamine (DMAE) Bitartraat
Fenylethylamine HCl (BETA-P)
Rauwolscine (van Rauvolfia canescens L. [Leaf en Root]
Ephedra Extract
Yohimbine HCI
Alpha-Glycerophosphocholine (cAMP)
Cyclisch adenosine monofosfaat (cAMP)
Schisandra Berry Powder

M'n vorige bestelling moeten cancellen wegens problemen met m'n Paypal, maar sinds eergisteren is Methyldrene onderweg.

Ingredienten:
Creatine (Creapure AS)
L-Arginine (als HCl)
L-leucine (LEU)
Beta-alanine
Ephedra Extract
Yohimbine HCI
Schisandra Berry Powder
Heb hier wel eens een sample van gehad maar niks van gemerkt in de zin van PWO , als fat burner misschien wel een goede:)

Ingredienten:
Creatine (Creapure AS)
L-Arginine (als HCl)
L-leucine (LEU)
Beta-alanine
Ephedra Extract
Yohimbine HCI
Schisandra Berry Powder
Wow, dat ziet er echt heel heel goed uit man. Yohimbe, Efedra, Rauwolscine, AMP... ga maar even door. Denk je wel dat er genoeg pomp in zit? Die aderssss zijn bruut altijd

Ziet er geen Citruline in zitten etc, dus ben wel benieuwd naar de pomp. Maar voor pomp gebruik ik al genoeg dingen :P

Terug
Naar boven