MuscleMeat

Beste pre-workout op het moment?

Ik heb laatst Grenade gekocht, ben eigenlijk niet van de PWO's maar ik dacht ik zal het weer eens proberen. Heb hiervoor Jack3d en Unstoppable gebruikt. Dit is toch veruit de beste imho. Goeie pomp, zieke focus en geen crash. Wat mij betreft zeker een aanrader.

Vind assault prettiger dan unstoppable. Unstoppable doet bij mij eigenlijk vrij weinig, wordt er alleen maar moe van na de training.
Assault geeft wel een lekkere pomp en focus. Vond zelf redline white heat ook erg goed.

Vind assault prettiger dan unstoppable. Unstoppable doet bij mij eigenlijk vrij weinig, wordt er alleen maar moe van na de training.
Assault geeft wel een lekkere pomp en focus. Vond zelf redline white heat ook erg goed.
Redline white heat was idd goed, zal wel niet meer terug komen..

Van White heat komt een nieuwe versie dacht ik.

Geen! Bespaart je een hoop geld en je zult ook geen massa mislopen.

ik heb nog 4 potjes unstoppable :) hoppa!

Puntje pep.
Genoeg energie voor komende 2 uur.

ik zou er zelf een maken met amp, beta alanine, aakg, cillutrine, caffeine.
Allemaal bij www.sportpoeders.nl OF game day dat is wel een fijne maar ook niet heel erg goed

als je nou een paar reps extra kunt doen daardoor, of eenextra kg zou aankunnen, dan geef je meer prikkel dus loop je wel wat mis zonder

Als dit je doel is heb je aan cafeïne, creatine en beta-alanine genoeg. Goedkoper dan al die hype pre-workouts waar alle MR. Olypia's groot mee zijn geworden.

Als dit je doel is heb je aan cafeïne, creatine en beta-alanine genoeg. Goedkoper dan al die hype pre-workouts waar alle MR. Olypia's groot mee zijn geworden.
idd, ikzelf neem crea en beta-alanine op regelmatige basis en caffeine enkel als ik moe ben (lange werkdag, weinig slaap etc). Als ik uitgeslapen ben, heb ik genoeg energie en motivatie om te gaan trainen. Muziek in de oren en gaan :D Van de meeste pwo's zit ik toch met het schijt voor de rest van de dag :rolleyes:

Puntje pep. Genoeg energie voor komende 2 uur.
En als je 's avonds traint ook wakker tot 2u ofzo :p

Shatter van MuscleTech is indd erg goed.

Heel anders de de rest.

Bij BnF staat ie nu geloof ik voor 1+1 gratis.

25 eurie voor 2 potten

Pre workout werking verschilt een beetje per persoon natuurlijk. Ligt er maar net aan waar je goed op reageert.
Ik reageerde heel goed op Ulift, maar een vriend van mij weer totaal niet.
Assault is ook goed en hoor ook goede dingen over Fully Loaded van XXL.

Heb op dit moment NO Xplode 3.0 staan, die ga ik na de kerst proberen ;)

Er zijn een aantal goede pre- workouts het is alleen moeilijk te zeggen welke voor jou goed werkt,omdat dit voor een ieder anders is de 1 vind dit goed werken en bij de ander werkt het minder of niet,kan je alleen achter komen door het te uit te proberen! ;)

Koffie,

Ja sorry!

Terug
Naar boven