Fitness Seller

Beste pre-workout op het moment?

De maker van deze pre-workout zijn bedoeling was voor elk stimulerend middel zo hoog mogelijk te doseren, onderandere omdat hij zwakke pre-workouts beu was.

Deze pre-workout werkt voor iedereen, kunnen we stoppen met de nonsens van "sommige PW werken voor die en andere voor die".

De maker van deze pre-workout zijn bedoeling was voor elk stimulerend middel zo hoog mogelijk te doseren, onderandere omdat hij zwakke pre-workouts beu was.

Deze pre-workout werkt voor iedereen, kunnen we stoppen met de nonsens van "sommige PW werken voor die en andere voor die".

ja eindelijk iemand die om zn klanten denkt en niet om zn geld

De fabrikanten kunnen wel een goed product maken door de hoeveelheden van de ingrediënten te verhogen maar dit brengt natuurlijk een prijs verhoging met zich mee.(of andere toe te voegen)
Dan wordt het minder verkocht, en komen er minder knaken binnen dus wordt het zo gelaten.
Want laten we eerlijk zijn de meeste mensen willen een goed product voor weinig geld! :eek:

Cafeïne PUNT

Ja toen ik 35 jaar geleden trainde waren er geen pre-workouts en ook een hoop andere supplementen niet.
Het enige wat je toen kon kopen was proteïne en levertabletten,vitaminen e.d.
En je eten aan passen,veel eieren,brood,melk dus bulken als de malle.
Maar je groeide ook als de malle, als ik nu kijk naar wat voor supplementen er allemaal zijn moet ik enerzijds wel lachen.
Maar het grote verschil met toen en nu is,dat alles snel gaat dus men wil ook snel groeien.
En zonder al deze sups waren er toen ook al grote jongens die het zgn hadden gemaakt.
Dus ik ben het wel met je eens naturel,maar ook mijn zoons willen in de versnelling!
En er genoeg voor handen,maar of het echt allemaal helpt is een tweede.
Maar we zullen wel zien!

De fabrikanten kunnen wel een goed product maken door de hoeveelheden van de ingrediënten te verhogen maar dit brengt natuurlijk een prijs verhoging met zich mee.(of andere toe te voegen)
Dan wordt het minder verkocht, en komen er minder knaken binnen dus wordt het zo gelaten.
Want laten we eerlijk zijn de meeste mensen willen een goed product voor weinig geld! :eek:

jaoke, maar 40 dollar 25 scoops als het een goede is geen probleem ja. Hoef ik geen andere pre te kopen waar je 3/4 scoops van die vieze zoete bende naarbinnen hoeft te gooien.

Is nochtans geen onzin. Iedereen is anders en sommige ingredienten werken bij de ene wel en de andere niet. Zelf als je overdoseert.

Heeft wel veel goede reviews, for what's it worth.
Met al die ingrediënten lijkt het me niet echt gezond.

Laatst bewerkt:
Is nochtans geen onzin. Iedereen is anders en sommige ingredienten werken bij de ene wel en de andere niet. Zelf als je overdoseert.

hier zitten best wat ingrediënten in, ik denk dat die voor iedereen wel werkt.

High risk, high reward.

Ben op die site wezen kijken maar staat wel op wat erin zit maar kan nergens de hoeveelheden vinden.
Was op chaosandpain,heb ik dit over het hoofd gezien? :eek:

Jep jep, van chaos and pain.
ferox.png

Inderdaad een mooie ingrediënten lijst! Zitten mooie hoeveelheden in!
Maar koop de goede ingrediënten gewoon los en maak je eigen pwo. Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.. kijk gewoon naar de potten die goed zijn en zoek de stofjes los. Als je goed inkoopt ben je voor het hele jaar klaar :)

Maar koop de goede ingrediënten gewoon los en maak je eigen pwo. Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.. kijk gewoon naar de potten die goed zijn en zoek de stofjes los. Als je goed inkoopt ben je voor het hele jaar klaar :)

ga jij maar eens al die stofjes los kopend dan ben je sws meer kwijt want van sommige poeders als je die koopt kun je pas vanaf 100/1000 gram.

caffeine 450 mg??

ik vind C4 wel chill.

Okidokie eerst mijn bril maar opzetten.:cool:
Hahaha

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Ja lijkt mij beter,kan je zelf de hoeveelheden bepalen.
Denk maar er mensen gaan stuiteren met die coffeïne. :fu:

Okidokie eerst mijn bril maar opzetten.:cool:
Hahaha

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:37 ----------

Ja lijkt mij beter,kan je zelf de hoeveelheden bepalen.
Denk maar er mensen gaan stuiteren met die coffeïne. :fu:

achjoh had ik eerst ook je wend er vanzelf aan...

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Dan doe je er langer mee, alleen maar nog goedkoper dan ;)

jha maar die shit is meestal maar 1,5/2 jaar houdbaar

Terug
Naar boven