Matthewb
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Welke gebruik je dan via het buitenland?jep op dit moment kun je het beste zelf een maken of een bestellen via t buitenland
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke gebruik je dan via het buitenland?jep op dit moment kun je het beste zelf een maken of een bestellen via t buitenland
Mmm ga ik denk ook maar eens proberen zonder de cafeïne! Bedankt voor de tipnoxipro, en ik heb zelf gemaakte met beta alanine, AAkG, Cillutrulline of zoiets, Caffeine, AMP HCL en klein beetje higenamine hcl en klein beetje hordenine hcl
Mmm ga ik denk ook maar eens proberen zonder de cafeïne! Bedankt voor de tip
Maar cafeïne verminderd toch de werking van creatine?www.sportpoeders.nl ; ik ga binnenkort deze bestellen http://www.chaosandpain.com/cannibal-ferox-stim-pre-workout-supplements/#prettyPhoto die is sws ook wel goed. En ik zou er sws wel caffeine in doen kost ten eerste geen drol en het versterk de werking van de andere stoffen.
mythMaar cafeïne verminderd toch de werking van creatine? Ben benieuwd hoe die pre workout werkt !
Oké dat wist ik niet, bedankt

Maar cafeïne verminderd toch de werking van creatine?
Ben benieuwd hoe die pre workout werkt !
Merkte je veel verschil tussen je zelfgemaakte en de 'standaard' pre wo's?geen idee ik denk het niet haha heb daar nog nooit van gehoord. gewoon Caffeine Anhydrous erbijin 200/300mg
Merkte je veel verschil tussen je zelfgemaakte en de 'standaard' pre wo's?