MuscleMeat

Beste pre-workout op het moment?

Ik kan er ongeveer 2 uur met trainen voor de crash.

Ben je nieuw in de "Pre-Workout Game":
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je al meer ervaring en ben je "Pre-Workout Expert":
NescafeEspresso.gif

Die nieuwe van musletech schijnt 'shatter' goed te zijn.

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet dus vraag het aan jou!

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Die nieuwe van musletech schijnt 'shatter' goed te zijn.

Ja lees er veel goeds over ondanks dat het net op de markt is gebracht, wacht nog wel even met het aanschaffen.

Ik weet het niet dus vraag het aan jou!

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Ja lees er veel goeds over ondanks dat het net op de markt is gebracht, wacht nog wel even met het aanschaffen.

shatters is dikke poep

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

kzie al dat er yohimbine inzit,wa zowel in nederland als belgie verboden is zonder voorschrif

dit is voor erectie iets ofzo toch? las ik op google

Shatter puur doet idd weinig, maar shatter met een half schepje white heat of gameday werkt dan weer top.

Erg benieuwd naar de Shatter-FX7! Zag 2de gratis bij B&F dus heb maar even een potje (2dus) besteld :D

Shatter SX7 doet ook vrij weinig voor mij :(

Niet zo gek toch als je naar de ingrediënten kijkt.. je had jezelf geld kunnen besparen ;)

Assault ^^

Zo nu en dan gebruik ik eens een PWO als er een nieuwe op de markt komt om te testen, maar tot op de dag van vandaag is geen betere PWO op de markt dan een goede kop Italiaanse bonenkoffie.

Ook Shatter doet vrij weinig, ook met 2 scoops.

Zo nu en dan gebruik ik eens een PWO als er een nieuwe op de markt komt om te testen, maar tot op de dag van vandaag is geen betere PWO op de markt dan een goede kop Italiaanse bonenkoffie.

Ook Shatter doet vrij weinig, ook met 2 scoops.

jep op dit moment kun je het beste zelf een maken of een bestellen via t buitenland

Terug
Naar boven