AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Ik heb2 potten besteld helaas spijt ervan. Deze limitless is bagger en geen schim van de vorige batch

thanks voor de info hier kan ik wat mee, wel minder dat de nieuwe limitless zo ruk is..
 
Iemand die nog een site kent of persoon die PWO met DMHA verkoopt?
 
Ja, ik zoek ook nog een goede pre workout.

Zelf dacht ik aan
4 Gauge Pre-workout.

Helaas, zijn de invoer kosten best wel veel. En betaal je ruim €47 voor 20 doseringen. Dat vind ik echt veel te veel.

Kent iemand een goede andere pre workout?
 
Ja, ik zoek ook nog een goede pre workout.

Zelf dacht ik aan
4 Gauge Pre-workout.

Helaas, zijn de invoer kosten best wel veel. En betaal je ruim €47 voor 20 doseringen. Dat vind ik echt veel te veel.

Kent iemand een goede andere pre workout?

Probeer 5150 eens..?
 
Hangt er van af wat je gewend bent natuurlijk :p

Voor mij is 1 serving even sterk/iets sterker dan Devils Shot.

hmm.. Unstoppable, Limitless en Monster v1
 
Goed spul ja The Grim Reaper, eerste 3x de hele nacht wakker gelegen snachts, wel een hele lekkere trainingen gehad :rolleyes:
 
Klopt het dat Juglans Regia ook DMHA is?
 
gisteren the grim reaper geprobeerd, had een sample besteld

prima maar vind de beschrijving overdreven, voelde zeker wat maar als iemand me wijsmaakte dat er geen dmha in zit zou ik het ook zo geloven
 
gisteren the grim reaper geprobeerd, had een sample besteld

prima maar vind de beschrijving overdreven, voelde zeker wat maar als iemand me wijsmaakte dat er geen dmha in zit zou ik het ook zo geloven

Hoe kom je aan n sample?
 
Whaha die pwo marketing is ook altijd zo mooi he.
 
gisteren the grim reaper geprobeerd, had een sample besteld

prima maar vind de beschrijving overdreven, voelde zeker wat maar als iemand me wijsmaakte dat er geen dmha in zit zou ik het ook zo geloven

Bedankt om je ervaring te delen! Mijn ervaring met PWO is dat het eigenlijk NOOIT het geld waard is, muv: Unstoppable v1 en PWO's met DMAA.
 
Back
Naar boven