Fitness Seller

Beste Pre Workout?

Dan ben je in ieder geval goed stim resistent!

Ik reageer overal op zoals het hoort...of nog net een tandje erger:roflol:

Drie scoops oude unstoppable, oude noxipro ook niks helaas.

Je kan online toch nog wel dmaa poeder vinden? Ik heb nog 5 gram liggen (van de 350 ghehe, aardig wat doorheen gedraaid), tollerantie is helemaal weg. Laatst sinds lange tijd weer eens een sleutelpuntje genomen. Stim feels all over haha. Ik draaide dat voorheen iedere dag 100-200 mg door mijn ontbijtshake. Toch beter om dat niet te vee te doen.

Trainen zonder enige pwo is wel echt taai vind ik na jaren lang pwo en stim misbruik. Neem nu af en toe half scoopie Blast van XXL nutrition. Mis de stim dagen wel een beetje maar de slapeloosheid is het niet waard.

Een sleutelpuntje dmaa? Jij neemt je scoops ook door de neus?

Held!

whahaha dmaa door de neus het wordt steeds gekker hier :roflol:

Je kan online toch nog wel dmaa poeder vinden? Ik heb nog 5 gram liggen (van de 350 ghehe, aardig wat doorheen gedraaid), tollerantie is helemaal weg. Laatst sinds lange tijd weer eens een sleutelpuntje genomen. Stim feels all over haha. Ik draaide dat voorheen iedere dag 100-200 mg door mijn ontbijtshake.
Hahahahaha:D:D

Ik ga perfect op de combi 5150& kill it van piana.. niks mis mee vind ik..

Ik train sinds kort op modafinil met caffeine ,theanine en citruline, voor mij persoonlijk een hele goede combi.

Wanneer je en sleutelpunt gebruikt als maatstaf voor hoeveelheid heb je in ieder geval ervaring met sleutelpunten..:trollface:

Eetlepel, theelepel, snufje, sleutelpunt. Standaard maateenheden toch :D

Ik train sinds kort op modafinil met caffeine ,theanine en citruline, voor mij persoonlijk een hele goede combi.
Modafinil:o Het zal wel werken ja maar niet echt een verstandige keuze, dat spul is geen kattenpis. Zou dat echt absoluut niet gebruiken als pre workout.

Laatst bewerkt:
Modafinil:o Het zal wel werken ja maar niet echt een verstandige keuze, dat spul is geen kattenpis. Zou dat echt absoluut niet gebruiken als pre workout.

Dat begrijp ik en ik raad het ook niet aan.

Sport was ook niet de reden dat ik het gebruik, het is alleen een toevallige positieve bijwerking.

ingrediënten van limitless zijn veranderd zie ik, kan de versie met DMHA niet meer vinden. ook op vitaalsportvoeding is nu deze versie te vinden:

Limitless_720x.jpg

''In Limitless zit Huperzine A is een plantaardige stof die de hersenactiviteit en focus bevorderd. Een zogenaamd Nootropics element ; vanaf nu trainen op een ander niveau, uiterst krachtige langdurige energieverbetering, focus en nog meer motivatie.''

''Huperzine A (200mcg) – is een van nature voorkomende sesquiterpene alkaloid die beschouwd wordt als een van de beste nootropics componenten omdat het zeer effectief is in het verbeteren van focus en algemene hersenfunctie.''

iemand ervaring?

ingrediënten van limitless zijn veranderd zie ik, kan de versie met DMHA niet meer vinden. ook op vitaalsportvoeding is nu deze versie te vinden:

Limitless_720x.jpg

''In Limitless zit Huperzine A is een plantaardige stof die de hersenactiviteit en focus bevorderd. Een zogenaamd Nootropics element ; vanaf nu trainen op een ander niveau, uiterst krachtige langdurige energieverbetering, focus en nog meer motivatie.''

''Huperzine A (200mcg) – is een van nature voorkomende sesquiterpene alkaloid die beschouwd wordt als een van de beste nootropics componenten omdat het zeer effectief is in het verbeteren van focus en algemene hersenfunctie.''

iemand ervaring?

Ik heb wel ervaring met dianabol, en dat is erg lekker!

Limitless_720x.jpg

iemand ervaring?
Ik heb2 potten besteld helaas spijt ervan. Deze limitless is bagger en geen schim van de vorige batch

Ik heb2 potten besteld helaas spijt ervan. Deze limitless is bagger en geen schim van de vorige batch

De oude Limitless was voor mij ook echt top! Op zoek naar iets anders... Al gebruik ik nog zelden een pre. Sport veel savonds en dan lig ik nog uren naar het plafond te staren :S

Terug
Naar boven