XXL Nutrition

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Dit laatst geprobeerd om 16:00 smiddags... PWO met DMAA....

Hele nacht een spelletje gedaan met het plafond: "Wie het laatst slaapt wint!"
 
zou me niets verbazen als het een simpele pwo is met enkel wat dmha poeder in de capsule

tot nu toe is de sterkste pwo die ik heb gehad de paarse monster, Blackbooster dus en deze:

obliterate.jpg


geweldig spul maar kan hem nergens online in nederland vinden

ooit geprobeerd via een maat van mij die een supplementenwinkel runde en dit spul vergeet ik nooit
 
Nog niet eerder gezien, zit er DMAA/DMHA in? of iets anders leuks kwa stofje?
L-Citrulline, Beta Alanine, betaine Anhydrous, Agmass (4-Aminobutyl) Guanidine Sulfate, Taurine, N-Acetyl-L-Tyrosine, Caffeinne Anhydrous, Choline Bitartrate, Juglans Regia Extract, Kigella Africana Extract, Infinergy Dicaffeine Malate, Hordenine HCI
 
  • Like
Waarderingen: hk95
Is gewoon online te vinden en te bestellen...
 
Is gewoon online te vinden en te bestellen...
Google is your friend indeed!:woot:

Helaas werken pwo's bij iedereen anders en blijft het een risico een waardeloze pot voor 40-50euro te bestellen:o
 
Is gewoon online te vinden en te bestellen...

klopt maar ik wil hem graag van een nederlandse website bestellen

de enige nederlandse website die deze pwo levert is compleet pools lol

als jij een andere aanbieder hebt gevonden stuur me een pm, misschien heb ik niet goed genoeg gekeken!
 
Nope... Maar ziet er inderdaad wel netjes uit! Reviews op internet zien er ook gewoon goed uit...
Opgeslagen bij mijn favorieten..:woot:
 
black booster (paars achtig poeder) een volle scoop haha en je knalt de gym door! gewoon unstoppable :roflol:
 
Google is your friend indeed!:woot:

Helaas werken pwo's bij iedereen anders en blijft het een risico een waardeloze pot voor 40-50euro te bestellen:o

Daarom gewoon efedrine en cafeïne nemen. Eventueel nog citrulline, agmatine of iets dergelijks erbij.
 
Gewoon in de spiegel kijken? Dat moet voldoende motivatie geven toch?
 
Ziet er goed uit die shop! Ervaring mee?
Vroeger een paar keren op die site besteld, de levering was altijd in orde, tot ze me een keer een vervallen product hebben opgestuurd. Ze hadden de vervaldatum eraf gehaald, maar ik wist heel goed hoe de smaak hoorde te zijn, dus had ik mijn twijfels, ik mailde hun, en ze zeiden dat die vervaldatum er per ongeluk zal afgevallen zijn. Toen ik het merk googelde van het product zag ik dat die firma al een half jaar gestopt was met bestaan, dus ze hebben heel bewust die producten nog willen aansmeren aan mensen. Uiteindelijk heb ik wel netjes mijn geld terug gehad, toen ik hun hier mee confronteerde, maar sindsdien nooit meer besteld ginder.
 
black booster (paars achtig poeder) een volle scoop haha en je knalt de gym door! gewoon unstoppable :roflol:
Die wil ik ook nog eens proberen..was die niet vergelijkbaar met de oude monster?

Daarom gewoon efedrine en cafeïne nemen. Eventueel nog citrulline, agmatine of iets dergelijks erbij.
Mwoah..merk toch dat een goed samengestelde gekochte preworkout vaak wel beter werkt dan zelf alle losse ingredienten pakken..

Gewoon in de spiegel kijken? Dat moet voldoende motivatie geven toch?
Helaas niet:sad:
Vroeger een paar keren op die site besteld, de levering was altijd in orde, tot ze me een keer een vervallen product hebben opgestuurd. Ze hadden de vervaldatum eraf gehaald, maar ik wist heel goed hoe de smaak hoorde te zijn, dus had ik mijn twijfels, ik mailde hun, en ze zeiden dat die vervaldatum er per ongeluk zal afgevallen zijn. Toen ik het merk googelde van het product zag ik dat die firma al een half jaar gestopt was met bestaan, dus ze hebben heel bewust die producten nog willen aansmeren aan mensen. Uiteindelijk heb ik wel netjes mijn geld terug gehad, toen ik hun hier mee confronteerde, maar sindsdien nooit meer besteld ginder.
Hmm, dat doen ze bij mijn gym ook:roflol: Met zowel proteinbars, eiwitpoeders als preworkouts:roflol:
 
ik gebruik deze top spul

GReen_apple_1024x1024.png

Ik heb hem ook aangeschaft! Vorige week mijn eerste workout gehad. Knalt echt goed en smaakt ook nog eens een stuk beter dan de vorige haha. Vind de labels ook mooier dan voorheen. Lijkt een beetje op die Monster zero blikken

Stukken beter dan die Blackbooster troep. Kreeg daar een ontzettend geïrriteerde huid van tot uitslag en eczeem aan toe
Bekijk bijlage 435288 Bekijk bijlage 435287

Heb deze beide en ik kan je zeggen, die Redcon doet helemaal niets. Die monster daarentegen maakt me zo ziek als een hond.
 
zijn er tegenwoordig nog goede pre workouts met dmma erin?
 
Back
Naar boven