Pieter
Cool Novice
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe meer ik hoor over al de verschillende PWO's, hoe meer ik ga geloven dat het enige effect wat blijvend is gewoon uit cafeïne komt.
Beta Alanine hoeft je helemaal niet te nemen voor je training.
Citruline gaat pas werken na een uur ongeveer geloof ik en dan is de meeste workouts al done.
De beste pre workout is een simpele cafeïne tablet![]()
Beta alanine hoeft niet voor de training nee, maar kan wel. Past gewoon prima in een pwo.
L-Citrulline na een uur werken.. waar heb je die info vandaan?
caffeine is alleen energie en focus en is geen pwo, laat staan de beste pwo.
Ik ga het filmpje even checken, thanks!
Zelf neem ik standaard een schepje citrulline voor het trainen en na 30 minuten begint het wel te werken. Misschien dat het na 1 uur pas volledig is opgenomen en je dan het maximale effect bereikt.

Nog geen reactieHaha die is wel sneaky ja.. ik had gisteren via de chat nog gevraagd want ik vind €12,- aan verzendkosten zwaar overdreven
. Ik zal zo eens jouw maniertje gaan doen

Aawh crap! Het scheelt misschien wel dat ik inmiddels de hele site heb gereviewedNog geen reactie
denk dat ik mijn potten pwo met restjes erin nog ff opmaak en dan maar mijn oude vertrouwde limitless haal

Ik heb met dezelfde insteek ook preworkouts gekocht.Wat is jullie mening over dit product:
https://nl.myprotein.com/sports-nut...-pre-workout/11653913.html?variation=11653918
Ik drink namelijk regelmatig een monster en koffie. Ik wil mn caffeine toch dagelijks wel beperken, maar vind de smaak / het placebo effect van een pre-workout wel lekker. Ik heb deze pre workout met caffeine al thuis,maar zou heb zonder caffeine (zie linkje) voor erbij willen bestellen.
Qua ingrediënten is die iets anders. Ik heb er weinig verstand van, maar zou dit product wel kunnen werken?
Echter..ik hou in oktober weleens een 'stoptober' maand voor preworkouts en bestel dan vaak ook een dergelijk goed. Al is het al omdat ik gewoonweg gewend ben even iets zoets te drinken voor de workout..en mogelijk wat extra pomp kan geen kwaad
Ik heb met dezelfde insteek ook preworkouts gekocht.
Maar als ik heel eerlijk ben teer ik verdomd slecht op het placebo effect! Blijkbaar ben ik niet voor de gek te houden door mezelfEchter..ik hou in oktober weleens een 'stoptober' maand voor preworkouts en bestel dan vaak ook een dergelijk goed. Al is het al omdat ik gewoonweg gewend ben even iets zoets te drinken voor de workout..en mogelijk wat extra pomp kan geen kwaad
![]()
Zo herkenbaar dit!Ik heb dus precies hetzelfde! De wetenschap dat er een koud zoet chemisch mengsel vooraf op me te wachten staat maakt de stap om te gaan trainen op de een of andere reden gemakkelijker om te nemen haha!
Letterlijk ditIk heb dus precies hetzelfde! De wetenschap dat er een koud zoet chemisch mengsel vooraf op me te wachten staat maakt de stap om te gaan trainen op de een of andere reden gemakkelijker om te nemen haha!
...Uhu..goede stimloze preworkout inderdaad!Letterlijk dit...
Maar als je dan een pwo wil zonder caffeine zou ik voor Full as f**k gaan van Rich Piana, ben je misschien wat duurder uit maar heb je wel een veel beter product
Het moet inderdaad wel koud zijn! Ijskoud!Ijs en ijskoud. Dit is toch elke keer weer genieten!
![]()
Uhu..goede stimloze preworkout inderdaad!
Het moet inderdaad wel koud zijn! Ijskoud!

Oh wat mooi die ontluikende bromance

Ik pass! 4.4g beta alanine!https://fitness-stacks.com/products...-17384833&mc_cid=6d1d5b9c23&mc_eid=4d244c2ad6
50% korting met code: flash50
Zieke ingrediënten, wel $24 verzendkosten

Verzenden enkel vanuit Amerika zeker?https://fitness-stacks.com/products...-17384833&mc_cid=6d1d5b9c23&mc_eid=4d244c2ad6
50% korting met code: flash50
Zieke ingrediënten, wel $24 verzendkosten