XXL Nutrition

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

heb vandaag een 1/3 scoop genomen van cocaine pre workout voelde helemaal niets. morge halve scoop
 
heb vandaag een 1/3 scoop genomen van cocaine pre workout voelde helemaal niets. morge halve scoop
1/3 is misschien wel heel voorzichtig. Dat is 1mg yohimbine..:o
 
gister dan halve scoop genomen en dit is voor mij meer dan genoeg. alle gewichte voelde licht aan en had lekkere pomp. Misschien volgend week 1 scoop proberen maar halve is voor mij perfect.

merk ook dat ik vaker moet plassen heb jullie dit ook"?
 
gister dan halve scoop genomen en dit is voor mij meer dan genoeg. alle gewichte voelde licht aan en had lekkere pomp. Misschien volgend week 1 scoop proberen maar halve is voor mij perfect.

merk ook dat ik vaker moet plassen heb jullie dit ook"?
Klopt, dat komt door de yohimbine. Beetje opgejaagd gevoel ook soms..:o
 
Alleen geldig binnen UK:eyes:
Aawh crap. Doe hetzelfde als ik..

Maak een account..zet wat dingen in je winkelmand..sluit het scherm, en wie weet krijg je net als ik een dag later ook een mail met die kortingscode en de vraag of je het toch nog wel wilt bestellen:o
 
Haha die is wel sneaky ja:o.. ik had gisteren via de chat nog gevraagd want ik vind €12,- aan verzendkosten zwaar overdreven:rolleyes:. Ik zal zo eens jouw maniertje gaan doen
 
Via hun instagram kan je ook altijd even naar IG pagina van hun athleten gaan om kortingscode te vinden.
Zo heb ik 15% korting gekregen met de code PAUL15
 
Nee, maar ingredienten zien er niet al te spannend uit. Heb van myprotein wel een andere pwo gehad en dat was ook niet veel
 
Nee, maar ingredienten zien er niet al te spannend uit. Heb van myprotein wel een andere pwo gehad en dat was ook niet veel

Verwacht er ook niet veel van, was vooral lekker cheap. En toch.. 2 scoops = 300mg caffeine. Lijkt me wel redelijk :p
 
Hoe meer ik hoor over al de verschillende PWO's, hoe meer ik ga geloven dat het enige effect wat blijvend is gewoon uit cafeïne komt.
Beta Alanine hoeft je helemaal niet te nemen voor je training.
Citruline gaat pas werken na een uur ongeveer geloof ik en dan is de meeste workouts al done.

De beste pre workout is een simpele cafeïne tablet :lol:
 
Gewoon een prima alledaagse preworkout. Voor stimjunkies zoals ik..om eens een dagje rustiger aan te doen..

Hoe meer ik hoor over al de verschillende PWO's, hoe meer ik ga geloven dat het enige effect wat blijvend is gewoon uit cafeïne komt.
Beta Alanine hoeft je helemaal niet te nemen voor je training.
Citruline gaat pas werken na een uur ongeveer geloof ik en dan is de meeste workouts al done.

De beste pre workout is een simpele cafeïne tablet :lol:
Jij hebt nog nooit een preworkout uit het illegale circuit gehad lees ik al:roflol:
 
Ik ben zelf op t moment wel zeer te spreken over Detonator van XXL. Hiervoor Warrior Rage geprobeerd, en Detonator is een factor beter imo.
 
Gewoon een prima alledaagse preworkout. Voor stimjunkies zoals ik..om eens een dagje rustiger aan te doen..


Jij hebt nog nooit een preworkout uit het illegale circuit gehad lees ik al:roflol:

Thanks!, had hem puur besteld omdat lekker goedkoop haha. Totaal heb ik 24 euro voor 1kg van die zooi betaald. Ook al is het vooral placebo en caffeine. Voor de prijs vond ik het wel prima. Smaakt uitmuntend eerlijk gezegd!!
 
Meer op toepassing op jullie dan op mijzelf maar vond hem wel toepasselijk ;)

E8308F85-84D0-4F2A-826C-1DCE0DCBEDC0.jpeg
 
Heb nog 1 pot oude Jack3d staan, 3 Black Booster en 1 oude Limitless.
DMAA:heart:
 
Back
Naar boven