XXL Nutrition

Beste Pre Workout?

Kep nu c4, abe en der hammer gaan testen

Ik heb nu 3x achtereen Blast gehad van xxl (bljjft lekker werken voor mij) maar wil nu die 5150 ook wel eens proberen.

• Like
Waarderingen: Apw

Prima marketingstrategie. Overdosis cafeïne en beta alanine (overigens ook de goedkoopste ingrediënten in een pwo) waar 16-jarige jochies die voor het eerst in een sportschool stappen tintelingen e.d. krijgen. Gevolg: 'Ey bro deze pre-workout is tantoe hard! Merk het verschil meteen.' Feitelijk: ze weten niet hoe ze moeten trainen, door onregelmatig gebruik gaat de beta alanine nooit ervoor zorgen dat het carosinegehalte in de spieren daadwerkelijk toeneemt en geen essentiële aminozuren of citrulline. Slimme kerel die Beukers (naast het feit dat ik hem een kwal vind).

Koop dan beta alanine, caffeine pillen en citrulline malaat los en gooi dat bij elkaar. Ben je meteen van de goedkope fillers af en kun je zelf de doseringen bepalen. 2g zout erbij voor natrium-effect en klaar.
Heb dat al eens gedaan, de ingrediënten los bestellen maar de ervaring leert dat het helemaal kut is :p ik gebruik nu zo af en toe wat pre workout dus de prijs maakt me niet echt uit

Ik heb c4 en der hammer geprobeerd. Werkten beiden goed voor mij. Nu net 5150 binnen om te testen. Ik gebruik geen pre's elke workout...
Denk dat ik de 5150 spaar voor als ik de vroege of nacht heb gedaan. Niet iets om dicht bij de avond te nemen denk ik. Als ik echt eens vermoeid ben in de late middag gebruik ik mujnc4 verder daarvoor

Is af en toe een optie, mijn vriendin gaat ook atlijd mee #fitgirl en we houden er beide niet om voor het avondeten te sporten. Lekker een goeie maaltijd naar binnen. 1,5-2 uur laten zakken en knallen!
Oh dat vind ik 3x niets. Als ik eerst ga eten en dan op de bank kom te liggen blijf ik liggen :p. Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend.

Ik begin ook vaak om 8 uur met werken maar ik sta om 4 uur op om van 6 tot 7 te knallen in de gym. Heerlijk die vroege morgen en de gym voor mij alleen!

Ik let ook op de Caffeine per ml
300 vind ik toch echt te veel

Terug
Naar boven