MuscleMeat

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Ik begin ook vaak om 8 uur met werken maar ik sta om 4 uur op om van 6 tot 7 te knallen in de gym. Heerlijk die vroege morgen en de gym voor mij alleen!

Dan heb ik toch echt minimaal een halve gram caffeine nodig on te kunnen functioneren :roflol:
 
Ik begin ook vaak om 8 uur met werken maar ik sta om 4 uur op om van 6 tot 7 te knallen in de gym. Heerlijk die vroege morgen en de gym voor mij alleen!
Zo zou ik het ook graag doen, sportschool gaat jammer genoeg pas half 9 open
 
Wel een bom caffeine die 5150, als ik die rond 19:00 ga nemen red ik het niet om te slapen om 23:00
Definieer bom? Meestal spoel ik mijn pré workout weg met Golden power of koffie :D
 
versnij mijn pwo met coke en meth stelletje mietjes , als je na het gebruik van je pwo nog tanden heb ben je niet goed bezig :P
Dit kan ik bevestigen...

6C2BA458-ACA6-4B5E-8DF7-EA4EC3D453DD.jpeg
 
Nou.. ik heb best veel pre work outs met DMAA gehad.. maar de gream reaper ofzo
deze is gwn pure chemische nonsens.. ik had de tester besteld kwam aan in een envelop met een zakje poeder en een capsule. Ingenomen gaan trainnen ik voelde me alsof ik op wolken liep.. totaal geen rush of power.. vervolgens naar huis uur later vollop gekotst.. na een uur weer zon 3 keer.. tot mn maag volledig leeg was. Tijdens kotsen nog die chemische smaak in mn bek.. nooit meer!
 
Had trouwens wel de capsule opgelost in water.. kwam helft verplet aan. Geen idee heb nog nooit in mijn leven zo gekotst! Of fuckedup gevoel van een pre terwijl ik aardig wat dmaa pres gewend ben
 
Nou.. ik heb best veel pre work outs met DMAA gehad.. maar de gream reaper ofzo
deze is gwn pure chemische nonsens.. ik had de tester besteld kwam aan in een envelop met een zakje poeder en een capsule. Ingenomen gaan trainnen ik voelde me alsof ik op wolken liep.. totaal geen rush of power.. vervolgens naar huis uur later vollop gekotst.. na een uur weer zon 3 keer.. tot mn maag volledig leeg was. Tijdens kotsen nog die chemische smaak in mn bek.. nooit meer!
Dan is de Cocaine of Monster PWO niks voor jou, deze zijn nog een stapje zwaarder:p Ik vind The Grim Reaper een vergelijking met Jack3d of Devil
 
Zojuist met de pwo 'The Grimreaper' getrained, niet echt speciaal.
Het enige wat ik wel zeker weet is dat ik vanavond niet meer ga slapen.
ik gebruik deze ook en blijf pushen ookal train ik uur voelt het aan alsof ik 2 min in sportschool ben en neem niet eens hele dossering
 
C4 geprobeerd. Is wel wat sterker dam blast en krijg beetje raar gevoel in mijn buik. Heb verder niet naar de ingrediënten gekeken.
 
C4 geprobeerd. Is wel wat sterker dam blast en krijg beetje raar gevoel in mijn buik. Heb verder niet naar de ingrediënten gekeken.

Volgens mij zit blast veel hoger in de cafeïne
 
Volgens mij zit blast veel hoger in de cafeïne
Kreeg ban c4 beetje zenuwachtig gevoel. Kan ook zijn dat ik eerst een blikkie monster opgedronken had en 20min erna c4 in me mik. :p. Maar hij is sowieso wel anders. Normaal werkt pre wel snel bij mij. Maar met deze had ik het gevoel dat hij later "insloeg".
 
Volgens mij zit blast veel hoger in de cafeïne

XXL geeft geen labels bij Blast. Echter was ik zo slim om op een sample-pakje te kijken. Er zit 300mg per scoop (10g) in. Dus vrij hoog. Ga er dus van uit omdat ze geen label willen geven en enkel een 'blast mix' of iets dergelijks als label plakken dat er veel goedkope fillers inzitten.
 
Back
Naar boven