MuscleMeat

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Ik heb laatst een sample van All Black Everything geprobeerd, maar ik werd helemaal warm en rood, weten jullie waardoor dit komt? Is wel een goede PWO trouwens
Ik word meestal ook warm en rood tijdens het sporten.
Geen bijzondere ingrediënten. Duur voor wat er in zit.
 
Die van mij is niet zo moeilijk. Ik heb er een stuk of wat geprobeerd en toen dacht ik: dat kan beter. Ik heb dus thuis allemaal zakken met amino’s, cafeine, L-theanine, smaakstoffen, zoetstof en kleurstof. Dus ik heb een top 1. En dat is mijn eigen ;-). Geen crash, goed gedoseerd en lekkere focus.

Dit dus. Ik gebruik 6g citrulline, 6g beta alanine, 2g l-arginine, zout en van die kcal-loze ranja siroop met 200-300mg cafeïne. Hoger gedoseerd dan bijna alle pwo's die verkocht worden en betaal 70 cent per serving
 
Aminozuren smaken verschrikkelijk goor. Bitter, zuur en sommige naar braaksel. Je hebt dus smaakstoffen nodig en zoetstoffen om ze smaak te geven.
Is lastig om te vinden, want je wil smaakstof in poedervorm en niet vloeibaar. Wat zie jij als ‘pump’ product?


Ja eh stoffen die soort van boost geven behalve caffeine :p
 
Ik word meestal ook warm en rood tijdens het sporten.
Geen bijzondere ingrediënten. Duur voor wat er in zit.
ik ook wel tijdens het sporten, maar nu had ik het al toen ik mn fles nog aan het vullen was :o ook allemaal rode vlekken enzo. Vond er ook niet veel speciaals inzitten, kende alleen teacrine niet. Was daarom ook zo verbaasd dat hij zo chill was.
 
Haha ROVA bramophyte en Skatermarvin mag ik jullie top 3 eens horen?
Als in nu nog beschikbaar of all time?

Nu beschikbaar:

1) Cocaïne van pure cut supps
2) Psycho / Monster Pre-workout
3) geen idee, al het legale is ok om op te trainen, maar trekt op niks in vergelijk tot pwo met dmaa of iets met yohimbine

All time

1) Cocaïne
2) 1R.M (rode pot)
3) Crack V1 / Unstoppable V1
4) Noxipro V1
 
ik ook wel tijdens het sporten, maar nu had ik het al toen ik mn fles nog aan het vullen was :o ook allemaal rode vlekken enzo. Vond er ook niet veel speciaals inzitten, kende alleen teacrine niet. Was daarom ook zo verbaasd dat hij zo chill was.
Misschien gevoelig voor Beta Alanine? Zit niet veel van in maar kan.
Teacrine zou zorgen voor langduriger energie, maar of je er nou perse chill van gaat voelen weet ik niet.
 
Ik heb laatst een sample van All Black Everything geprobeerd, maar ik werd helemaal warm en rood, weten jullie waardoor dit komt? Is wel een goede PWO trouwens
Had ik met 1M.R rode sample zakjes. Helemaal onder de rode vlekken. Het stomme was dat als je die rode samples vergeleek met de witte pot 1M.R dat de ingrediënten gelijk waren..

De werking echter was een wereld van verschil.
 
Misschien gevoelig voor Beta Alanine? Zit niet veel van in maar kan.
Teacrine zou zorgen voor langduriger energie, maar of je er nou perse chill van gaat voelen weet ik niet.
Nee af ik mijn eigen pre-workout brouwsel maak gooi ik er ongeveer 4 gram in dus gevoelig ervoor ben ik niet. Het was eerder chill met trainen en dat ik merkte dat het beter ging, ik ging me er niet anders van voelen.
 
Rode vlekken, tintelingen, dat is gegarandeerd bèta-alanine. Voelt wel lekker altijd, misschien ook een beetje placebo, het gevoel dat het werkt omdat je fysiek wat voelt en ziet.
 
Wat is een goede aanrader met yohimbine ?
 
Haha ROVA bramophyte en Skatermarvin mag ik jullie top 3 eens horen?

Hier eigenlijk hetzelfde als bramophyte.. ik maak me eigen pre workout met losse pure ingrediënten en een smaakstofje. Veel supps smaken niet best, dus zonder smaakje is het bij mij niet te doen. Maar dit ligt helemaal aan welke supps je gebruikt voor je eigen mix. Het voordeel is dat je ook elke keer wat kan veranderen aan de doseringen of ingrediënten. Soms wil ik wel een sterke energie boost en soms weer niet.. dus dan voeg ik geen sterke stimulanten toe.

Ik heb het afgelopen jaar wel een paar keer The Rebel gekocht van sportpoeders en dit vond ik de beste van de legale pre's.

Gebruik dit nu voor me eigen mix:

L-citrulline 5 gr.
L-AAKG 4 gr.
Beta Alanine 2 gr.
Taurine 1 gr.
Eria Jarensis 250 mg.
Acetyl L Tyrosine 500 mg.
Vit. B3 niacine 500 mg.
Caffeine 200 mg.
Kigelia Africana 200 mg.
Hordenine 100 mg.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik nu deze, Werewolf van Dark Raven, meest heftige pre die ik tot nu toe heb gehad, dmaa, yohi, agmatine, etc, alles zit er in :)

20200117_111056_resized.jpg


20200117_111134_resized.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Op de stims na is de rest wel triest gedoseerd.. of staat er 3.5g beta alanine?

Klinkt verder wel hard!
 
Maar een belangrijkere vraag...waar haal je deze en wat kost dit? Drenth

#ikvraagditvooreenvriend
 
Mensen nog aanraders voor pre-workout zonder caffeine? Gaat me vooral op lekkere smaak / placebo
Lees dit nu pas maar Full af fuck van Rich Piana is wel een favorietje voor mij als ik al tering veel cafeïne naar binnen heb gekregen die dag. Daarnaast is het juist ook wel lekker om bij die pwo een t6 pilletje te pakken, dan ga je helemaal hard

Ik heb nu nog full as fuck, 5150, Mutant madness en T6 staan maar die zijn allemaal nog maar voor de helft vol. Toch maar weer wat inslaan komende tijd
 
KOSSOINE BESSEN SMAAK (Pre-Workout 500gr.) is mijn nieuweste aanwinst. vind hem wel oke :)

1579695600324.png



1579695620820.png
 
Op de stims na is de rest wel triest gedoseerd.. of staat er 3.5g beta alanine?

Klinkt verder wel hard!

Hij is zeker hard idd, doet mij heel erg denken aan de Noxipro van heeeeuuull lang geleden hahaha echt heel nice
 
Back
Naar boven