Fitness Seller

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wow ik zou best een breakdown van die nitraflex willen hebben. Ik heb er helaas geen verstand van maar het was echt een lekkere pwo. Zou er graag een pot van halen maar weet niet of het verstandig is aangezien ik niet weet wat erin zit :p
 
Wow ik zou best een breakdown van die nitraflex willen hebben. Ik heb er helaas geen verstand van maar het was echt een lekkere pwo. Zou er graag een pot van halen maar weet niet of het verstandig is aangezien ik niet weet wat erin zit :p
 
Thanks zoiets zocht ik, weet jij of dit een beetje betrouwbaar is? Het gaat me niet om de testosteron enhancer maar ik heb er echt mega lekker op ges
Thanks sanca!.. Mag ik jou vragen wat jij ervan vind als je het artikel zo leest?

Vooral wat betreft de boron, ik kan daar niet heel veel zinnigs over vinden.
 
Mensen nog aanraders voor pre-workout zonder caffeine? Gaat me vooral op lekkere smaak / placebo
 
Thanks zoiets zocht ik, weet jij of dit een beetje betrouwbaar is? Het gaat me niet om de testosteron enhancer maar ik heb er echt mega lekker op ges

Thanks sanca!.. Mag ik jou vragen wat jij ervan vind als je het artikel zo leest?

Vooral wat betreft de boron, ik kan daar niet heel veel zinnigs over vinden.
Het was gewoon een random hit op Google, ik ken het voor de rest niet. Skatermarvin kan er vast wel iets zinnigs over zeggen.
 
Nou ben ik benieuwd of Skatermarvin zich gaat melden ;)
Dat lekkere trainen komt vast niet door het toevoegen van Boor, maar wel door een combi van dit alles:

Caffeine and Nootropics

Despite the fact that nootropics are gaining considerable attention of late, they are in fact as old as the hills. Cognitive enhancing herbs have been used in traditional medicine for thousands of years!



Nootropics are simply any substance that enhances memory, motivation, focus and even creativity. The power of the mind plays a massive role in determining your performance during sports and exercise, helping you make your mark in the gym or on the sports field.



GAT Sports have done a great job with their nootropic ingredients, including DMAE, N-Acetyl L-Tyrosine, Theanine and Raulwolfia canescens.



Theanine is a non-proteomic amino acid originally found in green tea. It offers relaxing effects, and can actually counteract some the side effects of caffeine—not the energy buzz though.



And that’s a good thing when you’ve got 325mg of fast-acting caffeine in every scoop of GAT Nitraflex! Theanine helps to keep you mentally calm, yet without sedation or drowsiness, ensuring that your caffeine rush is absolutely primo.



The acetylated form of tyrosine passes through the blood brain barrier with ease, where tyrosine can be used for the formation of dopamine, adrenaline and noradrenaline, all assisting with mood and motivation.



GAT-Nitraflex-green-apple.pngThe acetyl groups contained within the N-Acetyl L-Tyrosine molecule may also support acetylcholine synthesis in the brain, which assists with memory and focus. Dimethylaminoethanol (DMAE) also enhances acetylcholine synthesis, perhaps more effectively than any known compound.



Lastly, we have Raulwolfia canescens, a traditional herb with a wide range of beneficial effects. Again, this ingredient should help to keep us mentally calm amidst all the caffeine, whilst offering antioxidant and heart supportive effects 12.
 
Mensen nog aanraders voor pre-workout zonder caffeine? Gaat me vooral op lekkere smaak / placebo
Pump'd up van XXL vind ik wel lekker. Ook bij bulkpowders is er zo een, lemon-lime smaak dacht ik.
 
Pump'd up van XXL vind ik wel lekker. Ook bij bulkpowders is er zo een, lemon-lime smaak dacht ik.
Pump van applied nutrition is ook lekker
Veel Citriuline ook
 
Thanks zoiets zocht ik, weet jij of dit een beetje betrouwbaar is? Het gaat me niet om de testosteron enhancer maar ik heb er echt mega lekker op ges

Creatine Monohydrate2.0 GRAMS
L-Citrulline Malate1.5 g
L-Citrulline1.5 g
TOTAL CITRULLINE3.0 GRAMS
Beta-Alanine1.5 g
L-Arginine Malate1.0 g
Organic Evaporated Cane Sugar Powder1.4 g
L-Arginine Alpha-Keto Glutarate500 mg
N-Acetyl-L-Tyrosine500 mg
Caffeine Anhydrous325.0 MG
DMAE (as DMAE bitartrate)250.0 MG
Calcium Fructoborate100 mg
L-Theanine45.0 mg
Yohimbe Bark Extract10.0 mg
Resveratrol (from Japanese knotweed Root Extract)0.01 mg
Trans Pterostilbene

Gewoon weer een zwaar onder gedoseerde pre workout. Enige reden waarom je er lekker op gaat is vanwege de Yohimbe en mega dosis caffeine.


45 mg. theanine.. 0.01 mg. Resveratrol.. hoe verzin je dit uberhaupt
 
45mg L-theanine? Waarom gooien ze dit er dan überhaupt in? Je moet altijd hoger met je Theanine gaan zitten dan je cafeïne. En de rest ook nog underdosed.
 
45mg L-theanine? Waarom gooien ze dit er dan überhaupt in? Je moet altijd hoger met je Theanine gaan zitten dan je cafeïne. En de rest ook nog underdosed.
1 grote gore berg stims inderdaad. 10mg yohimbe voel je je denk niet best op. Maar weet niet zeker of die yohimbe bark extract gelijk is aan normaal yohimbine
En die 0.01mg..hoe dan???
edit:


jellinek.nl zei:
De werkzame stof in Yohimbe is Yohimbine. Het gehalte Yohimbine uit de bast bedraagt tussen de 1.67% en 3.4% (1)

Dat komt dus neer op 10mg * 1.67-3.4% = 0.167-0.34mg

:roflol:
 
Haha ROVA bramophyte en Skatermarvin mag ik jullie top 3 eens horen?
Die van mij is niet zo moeilijk. Ik heb er een stuk of wat geprobeerd en toen dacht ik: dat kan beter. Ik heb dus thuis allemaal zakken met amino’s, cafeine, L-theanine, smaakstoffen, zoetstof en kleurstof. Dus ik heb een top 1. En dat is mijn eigen ;-). Geen crash, goed gedoseerd en lekkere focus.
 
Die van mij is niet zo moeilijk. Ik heb er een stuk of wat geprobeerd en toen dacht ik: dat kan beter. Ik heb dus thuis allemaal zakken met amino’s, cafeine, L-theanine, smaakstoffen, zoetstof en kleurstof. Dus ik heb een top 1. En dat is mijn eigen ;-). Geen crash, goed gedoseerd en lekkere focus.

Mag ik vragen hoe jij het maakt? Ik zou graag ook zelf een willen creëeren met pump producten zodat de pre-workout geen cafeïne bevat. Want hebben die stoffen zoals beta en argenine bijv. Ook een lekkere smaak? Of bepaal jij die door de bcaa'?
 
Mag ik vragen hoe jij het maakt? Ik zou graag ook zelf een willen creëeren met pump producten zodat de pre-workout geen cafeïne bevat. Want hebben die stoffen zoals beta en argenine bijv. Ook een lekkere smaak? Of bepaal jij die door de bcaa'?
Aminozuren smaken verschrikkelijk goor. Bitter, zuur en sommige naar braaksel. Je hebt dus smaakstoffen nodig en zoetstoffen om ze smaak te geven.
Is lastig om te vinden, want je wil smaakstof in poedervorm en niet vloeibaar. Wat zie jij als ‘pump’ product?
 
Ik heb laatst een sample van All Black Everything geprobeerd, maar ik werd helemaal warm en rood, weten jullie waardoor dit komt? Is wel een goede PWO trouwens
 
Back
Naar boven