XXL Nutrition

Beste Pre Workout?

Desnoods zijn nummer @ pb :)?

Er was ook even een advertentie van Augmented Labs - Fatality preworkout, ook met de klassieke stimulantia. Iemand daar bekend mee?

Er was ook even een advertentie van Augmented Labs - Fatality preworkout, ook met de klassieke stimulantia. Iemand daar bekend mee?

Yes ook eens gekocht, werkte heel goed maar vond de smaak niet zo lekker, te zuur. Maar goed smaak is persoonlijk. Wel een super merkje trouwens dat Augmented Labs, veel mooi spul hahaha :)

Die verkoper heeft een fraai aanbod aan pre-workouts, burners enzo. Misschien maar eens wat proberen.

IMG_20200123_112838926_HDR.jpg

Heb vandaag deze mogen ontvangen, ben benieuwd naar de werking.

Wat is het??

Zonder plaat voor je hoofd kun je perfect pré workout gebruiken zonder gezondheidsproblemen.
Misbruik is een ander verhaal.

Helemaal mee eens, als je het gewoon gebruikt waarvoor het is bedoelt valt het volgens mij allemaal wel mee. Het wordt een ander verhaal als je het de gehele dag gaat lopen drinken. Ik ga ook prima sporten zonder preworkout, maar vind trainen met preworkout gewoon fijner

Zijn beide erg goed. Staan beide in de top 5 van de beste pre workouts die ik ooit heb gebruikt.
20200128_174535.jpg

Laatst bewerkt:
Bij Body-supplies heb je ook een hoop van zo'n pwo's. Ze hebben daar ook Yeah Buddy, die heb ik toen ooit gehad toen hij net uit was, een van de beste maar vraag me af of hier hetzelfde in zit als toen der tijd.

Terug
Naar boven