Fitness Seller

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Krijg morgen bestelling Superpump250 (DMAA versie) binnen en het nieuwe pump supplement van musclelab (6g citrulline met 1g agmatine).
Ben benieuwd!
 
toen straks een sample op van total war, niet normaal dat spul terwijl er niet eens zoveel bijzonders inzit. Krijg ook gewoon geen hap meer door mijn keel:o
 
toen straks een sample op van total war, niet normaal dat spul terwijl er niet eens zoveel bijzonders inzit. Krijg ook gewoon geen hap meer door mijn keel:o

Niet zoveel bijzonders?
Een bijzondere Phenylethylamine, DMHA, Higenamine en 2 soorten caffeine is vindt ik toch niet bepaald saai te noemen ;)
 
Mij viel alleen de Higenamine op maar dat verklaart dan een hoop
 
Ik heb niet het gehele topic doorgelezen dus weet niet of deze al eerder is genoemd maar bij deze: Sparta Nutrition Kraken

Lang geleden dat ik zo'n heerlijke pwo heb gehad, zowel wat smaak als prestatie betreft! Ik heb voldoende ervaring met DMHA en DMAA en dacht hier wel een beetje klaar mee te zijn maar deze doet het echt goed :)

Serving Size: 1 Scoop (7.6g)
Servings Per Container: 40
Vitamin B3 (as Niacin) 15mg 150%
Vitamin B12 (1% Methylcobalamin) 500mcg 8,333%
L-Citrulline 2g
Beta Alanine 1.6g
Hydromax Glyerol Powder (65%) 1g
Taurine 500mg
Agmatine Sulfate 500mg
N-Acetyl-L-Tyrosine 250mg
Eria Jarensis Extract 125mg
Caffeine Anhydrous 100mg
2-amino-6-methylheptane HCL (DMHA) 100mg
L-Norvaline 50mg
 
Ik heb niet het gehele topic doorgelezen dus weet niet of deze al eerder is genoemd maar bij deze: Sparta Nutrition Kraken

Lang geleden dat ik zo'n heerlijke pwo heb gehad, zowel wat smaak als prestatie betreft! Ik heb voldoende ervaring met DMHA en DMAA en dacht hier wel een beetje klaar mee te zijn maar deze doet het echt goed :)

Serving Size: 1 Scoop (7.6g)
Servings Per Container: 40
Vitamin B3 (as Niacin) 15mg 150%
Vitamin B12 (1% Methylcobalamin) 500mcg 8,333%
L-Citrulline 2g
Beta Alanine 1.6g
Hydromax Glyerol Powder (65%) 1g
Taurine 500mg
Agmatine Sulfate 500mg
N-Acetyl-L-Tyrosine 250mg
Eria Jarensis Extract 125mg
Caffeine Anhydrous 100mg
2-amino-6-methylheptane HCL (DMHA) 100mg
L-Norvaline 50mg
waar bestel je dit?
 
Heren, waar kan ik in nl/be/de Kraken bestellen ?
Of welke supplier doet aan 'stealth packaging' ?
Octopamine nog ergens leverbaar ?
mag per pm
grtz
 
Heren, waar kan ik in nl/be/de Kraken bestellen ?
Of welke supplier doet aan 'stealth packaging' ?
Octopamine nog ergens leverbaar ?
mag per pm
grtz
kraken volgens mij op musclelab
 
Thanks toch maar misschien bestellen. Hoe komt het dat deze erg jn de buurt komt zonder dat er dmaa in zit? Zie dat er bijv. maar 150mg caffeine in zit wat best wel weinig is voor een pwo

Omdat er Higenamine en DMHA in zit
 
Omdat er Higenamine en DMHA in zit
Tijdens afrekenen met Paypal krijg ik deze foutmelding: PayPal gateway has rejected request. Account is restricted (#10002: Restricted account).

Ik heb helaas geen credit card...
 
Die venom werkt zo goed door de DMHA. Paypal kan storing hebben, probeer het over paar dagen nog een keer.
 
Kraken heb ik zelf via ebay gekocht, verkoper uit Engeland. JW heeft het ook.
 
is kraken beter dan monster? en is dit alleen op musclelab te bestellen?
 
Tijdens afrekenen met Paypal krijg ik deze foutmelding: PayPal gateway has rejected request. Account is restricted (#10002: Restricted account).

Ik heb helaas geen credit card...

Er zijn blijkbaar wat problemen met je Paypal account. Op de site van Paypal moet je even inloggen en dan kan je zien wat er aan de hand is. Ze hebben een streng beleid en als er maar iets niet helemaal klopt of als er informatie mist, dan blokkeren ze het account.
 
Ik gebruik nu een tijdje de Extreme Workout V2 van Clean Nutrition icm 2 capsules pump.
Dik en dik tevreden er over
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gebruik nu een tijdje de Extreme Workout V2 van Clean Nutrition icm 2 capsules pump.
Dik en dik tevreden er over

Ik gebruik dianabol. Is ook heel lekker!
 
Back
Naar boven