AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

1up nutrition, een van de heftigste pre workouts die ik ooit genomen heb:eek: (amerikaanse formule)
Voor legdays verkies ik nog altijd een pre zonder stimulanten (enkel pomp product) zoals nos bomb van muscle rage of nitraflex
 
Ik gebruik nu een tijdje de Extreme Workout V2 van Clean Nutrition icm 2 capsules pump.
Dik en dik tevreden er over
die pump betaal je veel te veel voor, is gewoon 500gr arginine per capsule net als bij xxl. Alleen betaal je bij clean nutrition €19,- voor 100 capsules en bij xxl €9 voor 120
 
die pump betaal je veel te veel voor, is gewoon 500gr arginine per capsule net als bij xxl. Alleen betaal je bij clean nutrition €19,- voor 100 capsules en bij xxl €9 voor 120

Dat zijn flinke capsules :D
 
die pump betaal je veel te veel voor, is gewoon 500gr arginine per capsule net als bij xxl. Alleen betaal je bij clean nutrition €19,- voor 100 capsules en bij xxl €9 voor 120
Dat hele "Clean Nutrition" is toch een grote marketing ding.. Een simpel potje monohydraat creatine kost daar 24,90! En het mooie is dat al die fitness hype tieners erin trappen en het kopen.
 
Dat hele "Clean Nutrition" is toch een grote marketing ding.. Een simpel potje monohydraat creatine kost daar 24,90! En het mooie is dat al die fitness hype tieners erin trappen en het kopen.
Ga voor goud!
 
Zet dan gewoon gelijk in voor Californium.
 
Dat hele "Clean Nutrition" is toch een grote marketing ding.. Een simpel potje monohydraat creatine kost daar 24,90! En het mooie is dat al die fitness hype tieners erin trappen en het kopen.
mee eens,was ook de eerste keer dat ik producten van hun kocht.. verder zal ik dr ook niets van kopen,puur prijs technisch
 
die pump betaal je veel te veel voor, is gewoon 500gr arginine per capsule net als bij xxl. Alleen betaal je bij clean nutrition €19,- voor 100 capsules en bij xxl €9 voor 120
thanks!
 
Limitless van Muscle Rage
 
Verschilt heel erg per persoon. De één kan heftig reageren op een bepaalde pre workout, terwijl iemand anders er bijna niks van merkt. Kwestie van proberen en ontdekken welke je fijn vindt. Zo werkt C4 van Cellucor bij mij wel goed :)
En bij mij ook !
 
Naar mijn mening Limitless van Musclerage met 6000mg L-Citrulline malate en 3200mg beta alanine :cool::cool:
 
flink wat complexen/ snelle koolhydraten met n bak koffie of n caffeïne pil imo
 
En wat is jullie gedacht over beste PWO voor focus?
 
Back
Naar boven