MuscleMeat

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Ik ben van plan Pre Workout te gaan kopen aangezien ik dit toch graag een keer wil gaan proberen.
Ik had mijn oog op MYPRE van myprotein.com
Kunnen jullie dit aanraden? Welke pre workouts gebruiken jullie?
 
Laatst bewerkt:
ik vind die zeker goed maar houd niet zo van die zoete smaken.
Ik gebruik nu de Pre Workout ATOMIC-80. Geeft me elke keer echt een boost en actief gevoel maar moet ook wel met 400mg caffeine. De smaak is trouwens zwarte bes dus wel een lekker drankje krijg je.
dit is de link volgensmij www.bronutrition.co
ga je nu in ieder topic reclame maken voor je pre workout of:roflol:?
 
Maandje geleden 2 potten kill it gekocht voor €40,- en van de week 2 potten mutant madness(50 servings) voor €20,-. Over allebei tevreden:)
 
Maandje geleden 2 potten kill it gekocht voor €40,- en van de week 2 potten mutant madness(50 servings) voor €20,-. Over allebei tevreden:)

Drink je dan ook gewoon koffie overdag?
 
Drink je dan ook gewoon koffie overdag?
Ja, krijg sowieso te veel caffeine binnen op een dag. Op het werk 3 a 4 espressos, soms een kop koffie tussendoor, vaak een blik monster energy ultra en dan na het werk meestal een pwo. Soms wel een opgejaagd gevoel of beetje trillende handen na het trainen maar dat neem ik voor lief:o
 
Deze week de nieuwe versie van Monster gekocht. Echt een aanrader, heb twee heerlijke workouts gehad! Sterk verbeterde smaak ook tov de vorige versie en het is nu een poeder+capsule combinatie.
 
Wat is eigenlijk een goede PWO zonder na afloop een crash te krijgen? Ik heb PWO'S vaak vermeden ivm het geen honger hebben, niet kunnen slapen en de crash na afloop.
 
Wat is eigenlijk een goede PWO zonder na afloop een crash te krijgen? Ik heb PWO'S vaak vermeden ivm het geen honger hebben, niet kunnen slapen en de crash na afloop.
Waarom wil je een pwo gebruiken?
Wat verwacht je ervan?

Je opent een topic over 6x per week 2x per dag trainen.
Dan zou je niet bepaald om een pwo verlegen zitten als je zoveel energie hebt om dat te doen.

Gewoon een uurtje voor je training goed eten. Eventueel bakkie koffie erin en gaan.

Daarbij komt ook nog... Wat is een goede pwo?
Dat is heel persoonlijk. De een gaat goed op heel andere pwo's dan een ander.

Maar nodig heb je het niet.
 
Vind zelf The Curse van Cobra labs heel chill, wel jammer dat hij nu 25 euro per potje kost en toen hij net uitkwam 10 € was.
 
Vind zelf The Curse van Cobra labs heel chill, wel jammer dat hij nu 25 euro per potje kost en toen hij net uitkwam 10 € was.

Ze maken je eerst verslaafd en dan drijven ze de prijs op!!!!!
 
ik gebruik deze top spul

GReen_apple_1024x1024.png
 
upload_2018-9-24_12-24-1.png


Vrienden van mij die veel verschillende PWO's geprobeerd hebben zweren bij de bulk pre-workout van transparant labs.

Kan alleen vanuit Amerika besteld worden en liggen qua prijs best hoog per stuk.
Zo nu en dan wel acties waardoor je 3 zakken voor 30 eu per stuk kan krijgen.

+ eerste week is het soms even wennen i.v.m. oppervlakkige jeuk.
Per scoop krijg je 4.000 mg Beta-Alanine binnen.
Als je daar gevoelig voor bent is het even doorbijten.
 
Bekijk bijlage 435277

Vrienden van mij die veel verschillende PWO's geprobeerd hebben zweren bij de bulk pre-workout van transparant labs.

Kan alleen vanuit Amerika besteld worden en liggen qua prijs best hoog per stuk.
Zo nu en dan wel acties waardoor je 3 zakken voor 30 eu per stuk kan krijgen.

+ eerste week is het soms even wennen i.v.m. oppervlakkige jeuk.
Per scoop krijg je 4.000 mg Beta-Alanine binnen.
Als je daar gevoelig voor bent is het even doorbijten.

Veel te duur en al zeker voor wat er in zit.
 
Deze week de nieuwe versie van Monster gekocht. Echt een aanrader, heb twee heerlijke workouts gehad! Sterk verbeterde smaak ook tov de vorige versie en het is nu een poeder+capsule combinatie.
Ik heb hem ook aangeschaft! Vorige week mijn eerste workout gehad. Knalt echt goed en smaakt ook nog eens een stuk beter dan de vorige haha. Vind de labels ook mooier dan voorheen. Lijkt een beetje op die Monster zero blikken

Stukken beter dan die Blackbooster troep. Kreeg daar een ontzettend geïrriteerde huid van tot uitslag en eczeem aan toe
IMG_5953.JPG
IMG_5951.JPG
 
Ik heb hem ook aangeschaft! Vorige week mijn eerste workout gehad. Knalt echt goed en smaakt ook nog eens een stuk beter dan de vorige haha. Vind de labels ook mooier dan voorheen. Lijkt een beetje op die Monster zero blikken

Stukken beter dan die Blackbooster troep. Kreeg daar een ontzettend geïrriteerde huid van tot uitslag en eczeem aan toe
Bekijk bijlage 435288 Bekijk bijlage 435287
Heb je deze via marktplaats of via een site? Ik kan hem niet vinden namelijk

Vriend van me heeft hem ook liggen, heb hem een keer op en ik moet zeggen dat hij echt ontzettend heftig is.
 
Ik haal hem zelf via marktplaats. Hij is ook in de sportschool waar ik sport te koop. Als je gewoon op pre workout zoekt op mp , dan zie je hem vanzelf verschijnen. Als je me een pb stuurt kan ik je een link doorsturen!
 
Back
Naar boven