Fitness Seller

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Jullie moeten een Buskruit pre workout proberen. Tevens is die ook erg lekker. Zoek maar op: buskruit nutrition
sorrie, maar dat ziet er echt ruk uit.. verhoudingen van de ingrediënten zijn helemaal scheef.
 
Wat zijn dan goeie pre workouts?
Er zijn zoveel goede preworkouts op de markt, verschilt ook per persoon. Als je een goede normale en niet dure preworkout zoekt kun je Applied ABE proberen, veel hier in de buurt die ik daar mee zie. Als je wilt knallen moet je een ouderwetse dmaa/dmba/etc preworkout zoeken. Er zijn ook mensen die goed gaan op een yohimbe preworkout. Gewoon proberen dus :)
 
gevonden
 
Laatst bewerkt:
Ik ben even uit de PWO game geweest, maar nu ik in prep modus zit wil ik me er wel weer aan wagen.
Heeft iemand tips waar ik goede Pre kan krijgen liefst met DMAA of yohimbe erin.
Plus een lekkere pomp geven?
Wat is yohimbe?
 
Tegen de tijd dat hij reageert, kan je het even goed zelf even opzoeken op Google :')
Vandaar dat ik er ook niet aan begonnen ben :roflol:
Ik had gewoon een stukkie google gekopieerd dus dat kan ie ook zelf opzoeken.
 
Voor de helft van de mensen is het een milde toename in vetverbranding in poedervorm, voor de andere helft zijn het heftige angstaanvallen in poedervorm.
Eigenlijk dus russian roullete
 
Eigenlijk dus russian roullete
Op zich is het te doen met heel voorzichtig opbouwen, maar ik raak dat spul niet meer aan :p. Ik neem dan liever efedrine. Zelfs met rustig opbouwen voelde ik me toch altijd een beetje ongemakkelijk.
 
Op zich is het te doen met heel voorzichtig opbouwen, maar ik raak dat spul niet meer aan :p. Ik neem dan liever efedrine. Zelfs met rustig opbouwen voelde ik me toch altijd een beetje ongemakkelijk.

Als je er goed op gaat, is het wel echt raketbrandstof in een pre-workout.

Als er overigens maar genoeg in zit ga je je altijd kut voelen. Lekker ook dat koude zweet en van die kippenvel door je schedel tijdens het trainen:roflol:
 
Als je er goed op gaat, is het wel echt raketbrandstof in een pre-workout.

Als er overigens maar genoeg in zit ga je je altijd kut voelen. Lekker ook dat koude zweet en van die kippenvel door je schedel tijdens het trainen:roflol:
Kon er eerst ook niet tegen :')
 
Suggesties voor pre workouts zonder cafeïne? Trainingen rond 2200u en nog wel willen slapen daarna :s
 
Back
Naar boven