MuscleMeat

Beste Pre Workout?

Is er wat van muscle lab DE aan te raden? Vaak zijn die net wat beter gedoseerd dacht ik?

Wat dacht je van geen PWO? als je de hele dag door al koffie drinkt snap ik het wel. Als je geen cafeïne tolerantie hebt is een zwarte koffie meer dan genoeg. Blijf aub ver uit de buurt van energie drankjes, je gaat anders niet meer zonder kunnen trainen.
Zo werkt dat niet bij mij hoor. Vind prew. heel prettig. Training wordt er sowieso beter door. En veiliger. 100%. Daarom gebruik ik het bijna elke keer. Maar lang niet altijd zin in per se.

Zo werkt dat niet bij mij hoor. Vind prew. heel prettig. Training wordt er sowieso beter door. En veiliger. 100%. Daarom gebruik ik het bijna elke keer. Maar lang niet altijd zin in per se.
Me2 maar ga nu 3 weken off. Even ontwennen en kijken of ik nu hartkloppingen krijg van het nieuws kijken of van m'n PWO :D

Mensen ervaring met deze?
550x650.jpg

..

Laatst bewerkt:
Heb nu de redcon1 PWO, afentoe op een dagje dat ik slecht slaap.. moet zeggen dat ik er dan wel lekker op ga.
Vooral n lekkere focus

Jullie moeten een Buskruit pre workout proberen. Tevens is die ook erg lekker. Zoek maar op: buskruit nutrition

:laugh::laugh:

C4 vond ik niet echt bijzonder, deed amper wat.
Werewolf was goed maar is er niet meer.
Mesomorph was goed maar de huidige versies niet meer.
Heb nu Battlefield, die knalt weer net zo goed als de oude preworkouts van vroeger :)
Dat was precies wat ik bedoelde

Jullie moeten een Buskruit pre workout proberen. Tevens is die ook erg lekker. Zoek maar op: buskruit nutrition
Goede ondergedoseerde pre workout. Als je caffeine met wat multivitamine neemt heb je hetzelfde. Is zeker je eigen supplement bedrijf? Ik zou even de formula van die preworkout aanpassen want dit is echt ruk

1300mg citrulline, wat een grap. :roflol:

Goede ondergedoseerde pre workout. Als je caffeine met wat multivitamine neemt heb je hetzelfde. Is zeker je eigen supplement bedrijf? Ik zou even de formula van die preworkout aanpassen want dit is echt ruk
Jezus wat ben jij negatief zeg en nee is niet van mijzelf. Zelf gebruik standaard my protein pre workout. Ik heb die buskruit eens geprobeerd en vond het erg lekker, is dat nou zo erg. Verhard stuk purschuim.

Laatst bewerkt:
Nou, die linker is best prima. Maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met iets uit het minder legale circuit..

Terug
Naar boven