MuscleMeat

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Jezus wat ben jij negatief zeg en nee is niet van mijzelf. Zelf gebruik standaard my protein pre workout. Ik heb die buskruit eens geprobeerd en vond het erg lekker, is dat nou zo erg. Achterlijke kanker debiel.
Wow...dat laatste had dan weer niet gehoeven kerel. Fijn dat jij nog goed gaat op de wat mildere preworkout.

Echter zijn de meeste (junkies) hier in het topic net iets meer gewend..
 
Wow...dat laatste had dan weer niet gehoeven kerel. Fijn dat jij nog goed gaat op de wat mildere preworkout.

Echter zijn de meeste (junkies) hier in het topic net iets meer gewend..
Ja klopt dat was niet zo netjes excuus.
 
Heb deze gekregen van vntl, binnenkort ff proberen.
2d4b070779888f797e35769d4764ce1c.jpg
 
ik gebruik t5 caps (met ephedra) als ik moe ben anders als ik niet ben doe ik het zonder
 
Jezus wat ben jij negatief zeg en nee is niet van mijzelf. Zelf gebruik standaard my protein pre workout. Ik heb die buskruit eens geprobeerd en vond het erg lekker, is dat nou zo erg. Verhard stuk purschuim.
Ik ben niet negatief, dat ding is gewoon ondergedoseerd. 1300mg citruline malaat 2:1, daar is dus maar 866mg citruline van. Minimum efficacious dose van citruline is 5gr. Beta alanine moet je dagelijks nemen om er iets aan te hebben net als creatine en de dosis is 2-5gr per dag met een loading fase van 6gr. Die preworkout ga je natuurlijk niet dagelijks nemen want zit 300mg caffeine in. Je voelt er wat van omdat er beta alanine in zit, dan ga je tintellen en logisch dat je 300mg voelt.
Die 4ug vitamine D ook aan het einde, mooie toevoeging eraan🤣🤣 de vitamine C mag je ook niet vergeten, want dat moet je echt in je pwo hebben

Je betaald gewoon 25€ voor 30 doseringen 300mg caffeine terwijl je bij myprotein 200 pillen 200mg voor 6.50€ kan kopen

Dus nee ik ben niet negatief, dat ding is te laag gedoseerd en je gooit geld weg
 
Vitamine C pre workout is potentieel ook nog eens katabool doordat het ontstekingsremmend is en je juist ontsteking wilt creeren (wat trainen doet) zodat je het daarna kan herstellen met MPS.

Ik gebruik zelf nooit PWO, enige is scoopje agmatine en 5-6g citrulline malaat. Ik heb nog nooit een pre workout gehad waar ik effectief wat uit haalde behalve absurd veel zweten. Echt lach wekkend hoeveel bagger er te koop is. Scoop sizes zijn veel te klein waarvan de helft al weg gaat aan Creatine. Ik snap oprecht niet waarom mensen zouden kiezen voor creatine in een PWO behalve om de pot op te vullen, wat ook wel de reden zal zijn.
 
Ik vind Nitraflex erg lekker werken bij mij.
Maar vind het nergens in NL webshop maar koop het via een Belgische winkel die het meeneemt voor mij naar een vestiging in Roosendaal.

Weet iemand waarom het hier niet te koop is?
 
Deze
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211110-150854_Chrome.jpg
    Screenshot_20211110-150854_Chrome.jpg
    147,5 KB · Weergaven: 99
  • Screenshot_20211110-150902_Chrome.jpg
    Screenshot_20211110-150902_Chrome.jpg
    111,2 KB · Weergaven: 94
Vitamine C pre workout is potentieel ook nog eens katabool doordat het ontstekingsremmend is en je juist ontsteking wilt creeren (wat trainen doet) zodat je het daarna kan herstellen met MPS.

Ik gebruik zelf nooit PWO, enige is scoopje agmatine en 5-6g citrulline malaat. Ik heb nog nooit een pre workout gehad waar ik effectief wat uit haalde behalve absurd veel zweten. Echt lach wekkend hoeveel bagger er te koop is. Scoop sizes zijn veel te klein waarvan de helft al weg gaat aan Creatine. Ik snap oprecht niet waarom mensen zouden kiezen voor creatine in een PWO behalve om de pot op te vullen, wat ook wel de reden zal zijn.
Alleen voor de stims met een smaakje neem en koop ik ze :')

Alle pre workouts met een serving size onder de 15gram mag je al weinig van verwachten kwa klinisch bewezen dossisen i guess
 
Laatst bewerkt:
2 Jaar geleden werkte C4 voor me, ik kreeg tintels als het begon te werken en het gevoel dat ik energie had.
Sindsdien hebben ze het recept veranderd en heb ik dat niet meer.

Ik ga de pot leegmaken en dan opzoek naar een andere PWO
 
2 Jaar geleden werkte C4 voor me, ik kreeg tintels als het begon te werken en het gevoel dat ik energie had.
Sindsdien hebben ze het recept veranderd en heb ik dat niet meer.

Ik ga de pot leegmaken en dan opzoek naar een andere PWO
Dat tintelen doet geen flikker. Dat is de beta alanine die er in zit. Dat een pwo je laat tintelen is niet echt een indicatie dat die goed is..
 
Back
Naar boven