MuscleMeat

Beste producten op mijn leeftijd.

The Game HHH

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
64kg
Ik ben sinds kort met krachttraining begonnen en het bevalt me prima.

Mijn schema is al gemaakt. Ik heb nog geen voedingsschema nodig omdat ik een beginner ben maar ik moet natuurlijk wel genoeg eiwitten etc. binnenkrijgen. Ik heb het avondeten niet zelf in de hand, dus hier mijn vraag:

Welke producten kan ik het beste kopen om toch genoeg eiwitten/vitamines binnen te krijgen die je bijvoorbeeld makkelijk ergens naartoe kunt nemen. Ik ben vaak de hele dag niet thuis vanwege uit school meteen door naar werk gaan en de andere 2 dagen train ik dus.

Weten jullie misschien een aantal handige compacte producten waarbij ik genoeg voedingstoffen binnenkrijg?

Ik hoef geen schema ofzoiets, alleen een paar handige tips over wat ik zelf kan aanschaffen.

Alvast bedankt.

als je denkt dat je geen voedingsschemanodig hebt omdat je een beginner bent heb je zeker geen supplementen nodig. je kan er beter voor zorgen dat je correct eet en dan pas denken aan supplementen.

kip rijst noten whey vlees vis pasta brood fruit groente havermout

daar zal je het ongeveer mee moeten doen, niet allemaal groot deel eiwit, wel allemaal gezond. alles volkoren / zilvervlies rijst ofc

Terug
Naar boven