AndroidHealthClinic

Nog wat hulp:)

Bezoekers in dit topic

Brabo0412

Novice
Lid geworden
1 sep 2018
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
78kg
Vetpercentage
21%
Goede avond allemaal,

ik had een tijdje geleden al gepost over hoe ik moest trainen en wat ik meost doen qua bulken of cutten.

Toen heb ik dus de tip gekregen om te gaan clean bulken en om als beginner gebruik te maken van het jason blaha 5x5 program wat ik nu als 2e week doe en het bevalt me goed wel doe ik soms wat oefeningen& reps meer en sla ik soms een rustdag over.
maar nu heb ik dus nog 2 vragen
1. Ik heb proberen op te zoeken wat nou ongeveer mijn onderhoud is qua calorien en wou daar rond de 300 boven gaan zitten ivm clean bulk.
Heb heel veel verschillende websites en ook meerdere manieren gevonden om dit uit te rekenen maar er volgde veel verschillende antwoorden uit dus weet iemand hoe ik dit het beste kan doen.
en 2. Ik heb zelf al geprobeerd een voedingsschema te maken ( die ik nu heb geschrapt omdat ik niet weet hoeveel calorien ik binnen moet krijgen en over het algemeen was het schema geen succes.
Maar ik wou ook vragen of jullie hier nog tips voor hebben omdat ik nog thuis woon & hele dagen op school zit.

Ik hoor het graag.
Mvg
 
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
Heb je deze link al gelezen?
Lees hem door en gebruik de excel. Vul je schema in en post hem hier voor commentaar.

Je onderhoud berekenen is ook maar een algemene indicatie.
Je echte onderhoud kan je alleen bepalen door xxxx kcal te eten en je gewicht te volgen.
Blijft je gewicht constant dan is dat je onderhoud. Met een berekening kan je kijken rondom welk aantal kcal je kan starten.
Kom je aan dan ga je wat omlaag, val je af dan hoog je wat op.
Kwestie van trial en error.
 
Back
Naar boven