AndroidHealthClinic

beste trenbolone ....

Peiling Peiling ?

• Totaal stemmers
    36
12 weken begonnen op 225mg ace eod verhoogd na 6 wk naar 300mg ace eod.

mt niet geel van geworden, 15 dagen op 2mg gebruikt. maatje van me 18 dagen op 2mg en deze had gele ogen en een zeer giftige lever.

inject en tabs veel verschil ja, persoonlijk de tabs leuker gevonden, die werken echt op je geestelijke gesteldheid. inject doet dit minder, althans naar mijn ervaring.

Tja, appels en peren vergelijken.

Een lever in topconditie zal niet meteen naar de klote gaan van methyltren, een lever die al naar de klote is, zal je al snel nog verder naar de klote halen.

merk dat de meeste hier tren A lovers zijn.. wat is jullie ervaring met tren E (sides/gains vergeleken met A) ?

Tren e was zwaarder op de geest dat tren a. En duurt gewoon veel langer voordat je daar helemaal ‘vanaf‘ bent

Ik heb Oral-tren 2mg en 5mg genomen en ik heb tren-E 2x genomen... ben nog bezig zie log... Van de een UG lab wordt ik paranoia in mijn hoofd en van een ander weer niet... Raar maar waar!
Mijn conclusies en ik zeg niks buiten de waarheid... Oral-tren is veel beter dan tren-E naar mijn mening... Ik kan niet begrijpen dat mensen van die Caps paranoia werden, ik was juist chill en voelde mij goed... en ik ben iemand die snel boos word uit mijn eigen! na10dagen van die Caps had ik al resultaat van dikkere armen en borst enzo...
Je kan met tren Capsules evenveel gainen als tren-e op 10weken tijd maar dan op 4weken tijd en zonder bijwerkingen, dan spreek ik wel voor mijn eigen... Dus ik zou tren capsules verkiezen... De 2mg en de 5mg zijn dezelfde shit!!! niet meer gegaind op de 5mg! Ik ga binnen 3weken eens de Methyl-tren inject proberen... ik ben benieuwt

ik vond geestelijk ( en andere sides) gezien de oral tren wel meevallen

Ik heb nu 8wk 400mg tren e erop zitten, en ben nu 2wk bezig met methyltren a 2x5mg ed en moet zeggen dat ik de methyl veel heftiger vind in alle opzichten.

• Topic Starter Topic Starter
is er echt niemand die hier iets over kan zeggen .....

"Zijn de nieuwe 5mg methyltren-tabs nu echt ondergedoseerd of niet?? En hoeveel werkzame stof zou er dan inzitten ??"

Ik heb op 6mg gezeten tijdje terug maar dat was met 2mg tabs . Ik wil opnieuw voor de 6mg gaan maar zou ik dan ,nu met die 5Mg tabs , 10 mg innemen??

Ja ze zijn ondergedoseerd, en hoeveel erin zit zal je moeten laten testen. Neem wel een zak geld mee, want dat is duur.

is er echt niemand die hier iets over kan zeggen .....

"Zijn de nieuwe 5mg methyltren-tabs nu echt ondergedoseerd of niet?? En hoeveel werkzame stof zou er dan inzitten ??"

Ik heb op 6mg gezeten tijdje terug maar dat was met 2mg tabs . Ik wil opnieuw voor de 6mg gaan maar zou ik dan ,nu met die 5Mg tabs , 10 mg innemen??

tabs of caps,begrijp er nou nix van.

Tabs zou ik aandurven,veel minder vulstof.

Het zijn caps, wel de kleinste die er zijn, ik gebruik ze ook, 10mg ed maar merk toch dat de sides wel wat ernstig worden.

ja , met tabs bedoel ik ook caps eigelijk . Maar het zijn eigelijk caps ja ,idd.

William: hoelang gebruik je al 10mg ?

10mg per dag? damn.. flink ondergedoseerd dan

10 mg pure MTR onmogelijk. Dat trek je nooit... Dat kan nooit goed zijn.
Lieve kindertjes doe dit thuis niet na.

Het zijn de caps van capsule corps, zijn idd sterk ondergedoseerd.

Ben nu 3wk bezig waarvan 1 op '10'mg.

Nee vrij weinig, daarom ook verhoogd. Nu werkt t wel lekker, maar zou t niemand aanraden.

Biet, is de 1e keer MY voor mij. Maar geloof me, die 2mg caps waren ook ondergedoseerd, ze hebben alleen t etiket van 2 naar 5mg veranderd. Waarschijnlijk zit er maar 0,2 in oid.

Terug
Naar boven