Androgenic
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Massa
- 122kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe weet je dat je geen last van je lever gehad hebt. Je kan een cirrose ontwikkelen of je lever zwaar belasten zonder het te voelen en zonder het te weten. De ene persoon voelt zich moe en lusteloos bij het minste probleem aan zijn lever maar evengoed voel je er niets van. Ik ken iemand die pas geel begon te zien toen zijn lever volledig naar de vaantjes was. Hij heeft een nieuwe lever gekregen. Maar hij heeft jaren niets gevoeld. Hij voelde zich niet eens slecht.tja ,nogmaals ,wie zijn 'ze'?
Ik heb op 6Mg van de 2mg caps gezeten , voor 4weken , ik heb geen problemen gehad met me lever ofzo...
---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 18:52 ----------
ja, ik heb ze allemaal al geprobeerd gehad .
hoort er bij man, je neemt die dingen, moet je dat voor lief nemen. de oral reageerde ik het beste op.
Hoe weet je dat je geen last van je lever gehad hebt. Je kan een cirrose ontwikkelen of je lever zwaar belasten zonder het te voelen en zonder het te weten. De ene persoon voelt zich moe en lusteloos bij het minste probleem aan zijn lever maar evengoed voel je er niets van. Ik ken iemand die pas geel begon te zien toen zijn lever volledig naar de vaantjes was. Hij heeft een nieuwe lever gekregen. Maar hij heeft jaren niets gevoeld. Hij voelde zich niet eens slecht.
Ik heb een vial Methyl tren gebruikt in drie weken tijd. Ik ben er toch mee moeten stoppen want ik was voor niemand in mijn omgeving nog leefbaar. Lachen kon ik niet meer en impulsieve buien die plots opkwamen. Nog een geluk dat ik een vrouw heb die mij toen aangepakt heeft. En dat het zeer schadelijk is voor de lever, daar twijfel ik niet aan. Ik geloof die mensen niet die hun bloed hebben laten nemen en zeiden dat ze geen gestoorde levertesten hadden. Volgens mij zat er iets anders in hun pillekes. Het klopt gewoon niet.

Methyltren geeft met 5 dagen al zeer slechte leverwaarden.
het is, zoals ik al zei;
het gebruiken niet waard.
ace doet t zelfde, maar dan beter.
wat is er nou leuk aan een middel dat je lever zo'n optater geeft, maar zo kort kan gebruiken, zulke dingen met je gemoedsrust doet?
minimale gains geeft, en slechts een tijdelijke verhoging van je kracht?!
Ik raad tren e af trouwens heb nog heeerel lang last gehad van me libido tijdens de coïtus was bijjna nooit echt hard ofzo en ging af en tor ook slap tijdens standjes wisselen. kreeg op gegeven moment ook de vrag of ik erectie stoornis had ( meisjes die ik toen deed waren trouwens ook niet superknap...)

Moet wel Eggen dat toen ik methtltren zat ik wel bijna de hele tijd vermoeid was..
Methyltren geeft met 5 dagen al zeer slechte leverwaarden.
het is, zoals ik al zei;
het gebruiken niet waard.
ace doet t zelfde, maar dan beter.
wat is er nou leuk aan een middel dat je lever zo'n optater geeft, maar zo kort kan gebruiken, zulke dingen met je gemoedsrust doet?
minimale gains geeft, en slechts een tijdelijke verhoging van je kracht?!
hoort er bij man, je neemt die dingen, moet je dat voor lief nemen. de oral reageerde ik het beste op.