XXL Nutrition

beste trenbolone ....

Peiling Peiling ?

• Totaal stemmers
    36
Nee, Tabs vond ik leuker.
goed getypt:D

hoort er bij man, je neemt die dingen, moet je dat voor lief nemen. de oral reageerde ik het beste op.

tja ,nogmaals ,wie zijn 'ze'?

Ik heb op 6Mg van de 2mg caps gezeten , voor 4weken , ik heb geen problemen gehad met me lever ofzo...

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 18:52 ----------

ja, ik heb ze allemaal al geprobeerd gehad .
Hoe weet je dat je geen last van je lever gehad hebt. Je kan een cirrose ontwikkelen of je lever zwaar belasten zonder het te voelen en zonder het te weten. De ene persoon voelt zich moe en lusteloos bij het minste probleem aan zijn lever maar evengoed voel je er niets van. Ik ken iemand die pas geel begon te zien toen zijn lever volledig naar de vaantjes was. Hij heeft een nieuwe lever gekregen. Maar hij heeft jaren niets gevoeld. Hij voelde zich niet eens slecht.

• Topic Starter Topic Starter
hoort er bij man, je neemt die dingen, moet je dat voor lief nemen. de oral reageerde ik het beste op.

ja ok maar ik had het toch heel moeilijk hoor , ik ben net met Jaytjuh erovover bezig om iets bij de kuur te nemen dat de geestelijke toestand zou verbeteren .
Volgens hem zou dostinex heel goed ertegen helpen.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 12:17 ----------

Hoe weet je dat je geen last van je lever gehad hebt. Je kan een cirrose ontwikkelen of je lever zwaar belasten zonder het te voelen en zonder het te weten. De ene persoon voelt zich moe en lusteloos bij het minste probleem aan zijn lever maar evengoed voel je er niets van. Ik ken iemand die pas geel begon te zien toen zijn lever volledig naar de vaantjes was. Hij heeft een nieuwe lever gekregen. Maar hij heeft jaren niets gevoeld. Hij voelde zich niet eens slecht.

via bloedtesten .

Ik heb een vial Methyl tren gebruikt in drie weken tijd. Ik ben er toch mee moeten stoppen want ik was voor niemand in mijn omgeving nog leefbaar. Lachen kon ik niet meer en impulsieve buien die plots opkwamen. Nog een geluk dat ik een vrouw heb die mij toen aangepakt heeft. En dat het zeer schadelijk is voor de lever, daar twijfel ik niet aan. Ik geloof die mensen niet die hun bloed hebben laten nemen en zeiden dat ze geen gestoorde levertesten hadden. Volgens mij zat er iets anders in hun pillekes. Het klopt gewoon niet.

Ik heb een vial Methyl tren gebruikt in drie weken tijd. Ik ben er toch mee moeten stoppen want ik was voor niemand in mijn omgeving nog leefbaar. Lachen kon ik niet meer en impulsieve buien die plots opkwamen. Nog een geluk dat ik een vrouw heb die mij toen aangepakt heeft. En dat het zeer schadelijk is voor de lever, daar twijfel ik niet aan. Ik geloof die mensen niet die hun bloed hebben laten nemen en zeiden dat ze geen gestoorde levertesten hadden. Volgens mij zat er iets anders in hun pillekes. Het klopt gewoon niet.

leverwaardes waren wel verhoogd maar niet schrikbaarwekkend.

En idd lachen is moeilijk dan,niks lijkt bijna nog grappig te zijn dan :D

Methyltren geeft met 5 dagen al zeer slechte leverwaarden.
het is, zoals ik al zei;
het gebruiken niet waard.
ace doet t zelfde, maar dan beter.
wat is er nou leuk aan een middel dat je lever zo'n optater geeft, maar zo kort kan gebruiken, zulke dingen met je gemoedsrust doet?
minimale gains geeft, en slechts een tijdelijke verhoging van je kracht?!

mannen ik heb deze vraag ook gesteld maar kreeg hier geen antwoord op, bij deze:"

Ik ben ook aant denken om mijn kuur ermee te gaan afsluiten ipv als kickstart.

Ik las iemand zeggen dat de kans op gyno aanwezig is, dit ben ik met hem eens alleen heb ik mij laten vertellen dat het risico op gyno veeeel kleiner is bij de tabs
dan de tren injects omdat dit geen ester heeft en dus na 1 dag alweer uit je systeem is.

Klopt dit?

het is, zoals ik al zei;
wat is er nou leuk aan een middel dat je lever zo'n optater geeft, maar zo kort kan gebruiken, zulke dingen met je gemoedsrust doet?

minimale gains? bij mij toch niet, die was even fel als bij tren -a .

De tabs zijn wel meer een gemak omdat je dan geen tren -a hoeft te injecteren, Wat bij mij toch vaak voor hoestbuien en een druk op me longen zorgt, de tabs niet .

Ik raad tren e af trouwens heb nog heeerel lang last gehad van me libido tijdens de coïtus was bijjna nooit echt hard ofzo en ging af en tor ook slap tijdens standjes wisselen. kreeg op gegeven moment ook de vrag of ik erectie stoornis had ( meisjes die ik toen deed waren trouwens ook niet superknap...)

Ik raad tren e af trouwens heb nog heeerel lang last gehad van me libido tijdens de coïtus was bijjna nooit echt hard ofzo en ging af en tor ook slap tijdens standjes wisselen. kreeg op gegeven moment ook de vrag of ik erectie stoornis had ( meisjes die ik toen deed waren trouwens ook niet superknap...)

hehe,ja ,bij gebruik van tren is bijna iedere vrouw lekker :D
tren-e vin ik ook niks eigelijk, is lang niet zo goed en hevig als de kortwerkende esters.

Moet wel Eggen dat toen ik methtltren zat ik wel bijna de hele tijd vermoeid was..

het is, zoals ik al zei;

Bro sceince?

Wat een onzin. Als AAS echt impact heeft op geestelijke gesteldheid is het tijd voor reageren. Agressiviteit, ongeduld in het verkeer......je zou er ook op kunnen anticiperen? Een dokter als het erg is.......Dit soort zaken moeten we niet bagatelliseren in de AAS sectie.

Mijn leverwaarden waren vrijwel niks verhoogd na 2 weken methyltren inject op 2mg per dag. Vond het wel een goed middel aangezien ik er erg hard van werd maar geestelijk trok ik het gewoonweg niet.

merk dat de meeste hier tren A lovers zijn.. wat is jullie ervaring met tren E (sides/gains vergeleken met A) ?

Low-dose effects and biphasic effect profiles: is trenbolone a genotoxicant?

Boettcher M, Kosmehl T, Braunbeck T.

Source

Aquatic Ecology and Toxicology Section, Department of Zoology, University of Heidelberg, Im Neuenheimer Feld 230, D-69120 Heidelberg, Germany. Boettcher@zoo.uni-heidelberg.de

Abstract

Over the last years, extensive research has documented endocrine-disrupting activities for a significant number of substances including, among others, hormones, pharmaceuticals, pesticides and surfactants. Nonetheless, for most endocrine disruptors, toxicological profiles are still incomplete or even lacking. A systematic review has shown that a number of endocrine disruptors with steroid-modulating effects may also exert mutagenic and carcinogenic activities. For trenbolone, an androgenic compound, there is controversy about its genotoxic properties in the literature, apparently with a strong dependence on the choice of the test system. Since fish and other aquatic animals are at risk of exposure to run-offs from cattle feedlots or sewage-discharge sites containing trenbolone, potential consequences to aquatic ecosystems need to be assessed. To this end, the potential genotoxic hazard of trenbolone was tested in vitro in the permanent rainbow trout-liver cell-line RTL-W1, as well as in primary cell cultures derived from zebrafish (Danio rerio) embryos after in vivo exposure. In either test system, a potential genotoxic hazard characterized by biphasic dose-response curves could be documented even at exposure concentrations of 30μg/L. These results thus confirm the conclusion that the steroid trenbolone may act as a genotoxic substance

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 10:28 ----------

slechts ervaring tren a, maakt insane ;)

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 10:30 ----------

ook wel bizar:

Functional behavior and reproduction in androgenic coïtus reversed zebrafish (Danio rerio).

Larsen MG, Baatrup E.

Source

Department of Biological Sciences, Zoophysiology, University of Aarhus, C.F. Moellers Allé 3, Building 1131, DK-8000 Aarhus C, Denmark.

Abstract

Endocrine-disrupting chemicals released into natural watercourses may cause biased coïtus ratios by coïtus reversal in fish populations. The present study investigated the androgenic coïtus reversal of zebrafish (Danio rerio) exposed to the androgenic compound 17beta-trenbolone (TB) and whether coïtus-changed females would revert to the female phenotype after cessation of TB exposure. 17beta-Trenbolone is a metabolite of trenbolone acetate, an anabolic steroid used as a growth promoter in beef cattle. 17beta-Trenbolone in runoff from cattle feedlots may reach concentrations that affect fish coïtusual development. Zebrafish were exposed to a concentration of 20 ng/L TB in a flow-through system for five months from egg until coïtusual maturity. This resulted in an all-male population. It was further found that all these phenotypic males displayed normal male courtship behavior and were able to reproduce successfully, implying that the coïtus reversal was complete and functional. None of the phenotypic males developed into females after six months in clean water, demonstrating that androgenic coïtus reversal of zebrafish is irreversible.

Terug
Naar boven