Fitness Seller

beste vetverbrander ?

geen idee :dunno:
ik geloof eigenlijk niet zo aan die "vet-verbranders" op natuurlijke basis behalve dat die geld kosten

Ephedrine, amfetamine

dnp, t3, clen

en anders:

hydroxycut hcore/hotrox xtrreme

1)lipo-6
2)hydroxycut
3)Venom hyperdrive 3.0 (US versie)

Dat is mn persoonlijke top 3
Ik weet niet of ze daadwerkelijk zorgen voor vetverbranding maar ze geven me enorm veel energie (die venom is zeer extreem) en ik kan hierom langere cardiosessies houden en zweet wat meer

grt

venom doet weinig....overrated. same voor lipo en hydroxcut.

je kan beste hotrox xtreme of hydroxycyt pakken (of hyperdrive evt) en nog wat caffeine caps erbji nemen. (eerst opbouwen he natuurlijk)

backdraft al niet... mss wel met extra caffeine caps erbij maar zo... neen!

een allesbrander

volgens mij helpt het allemaal geen zak, gwoon minder eten denk ik

:orly:

beetje tegenstrijdig he, fatburner = minder honger = minder eten

mja, ik heb zo is stacker 7 geprobeerd...

vertering ging veel sneller enzo

maw: na een uur al razende honger!!

dat is een weightgainer eerste klas ja!!!

Minder eten? Anders eten!! Gewoon KH schrappen en eiwitten verhogen. In me cut verschillende supplementen getest waaronder spul van alri/HydroxycutHC/Hot-rod. Het valt allemaal wel mee wat er geclaimd word op de forums.

die vetverbranders doen een aantal dingen zeker wél. Ze verbranden mss niet rechtstreeks vet maar doen toch 2 belangrijke zaken;

- extreme energierush (bij mij dan toch) , dan ga je harder willen sporten en verbrand je dus onrechtstreeks meer

-je voelt dat je maag wat ineenkrimpt (niet gezond maar kom) en dat je minder drang hebt naar grote maaltijden en 'vuil' voedsel zoals Mcdonalds.

Dat zijn eigenschappen die ze wel degelijk hebben. Maar je vetcellen gewoon wegbranden en rechtstreeks verbranding in gang zetten dat geloof ik idd niet. Ik wil zeggen dat ze onrechtstreeks wel een verschil kunnen maken

Wat bij mij altijd het beste hielp (buiten voeding en training natuurlijk) was de Hydroxycut.

Persoonlijk: groene thee is het enige dat bij mij werkt.
Voor caffeïne ben ik 'immuun' :p
Ben eigenlijk voor bijna alle supplementen 'immuun'.

Vetverbranders stellen tegenwoordig niks meer voor de legale toch.
Vroeger toen er nog efendrine in zat werkte het wel goed.
Dit werd illegaal dus deden ze er yohimbine in dit werkte ook maar een stuk minder.
Nu is dit ook al illegaal en bestaan ze meestal uit caffeine en andere stoffen wat amper werken.
Dus verspil je geld niet aan zulke sups het is het geld niet waard tegenwoordig gaat natuurlijk met aangepast voedingsschemaevengoed als deze sups.

Terug
Naar boven