MuscleMeat

Beste Weightainer?

En met gegronde reden.
9 van de 10 supplementen op de markt doet helemaal niets behalve "power of placebo".
Weightgainers zijn gewoon calorieën, eiwitten en vetten. Vaak ook nog eens inferieure bronnen ervan, er moet immers geld verdiend worden.
Het beste is in dat geval om het zelf samen te stellen.
Tuurlijk kan een weightgainer (mits deze bestaat uit degelijke ingrediënten en zonder gekke toevoegingen) een makkelijke uitkomst zijn, echter duurder uit ben je in ieder geval.

Nouen als die mensen dat lekker willen gebruiken dan doen ze dat toch? dan is het ook een beetje onzinnig om in elke post over weightgainers te gaan zeggen dat het geen nut heeft en veel te veel geld kost :rolleyes:

Nouen als die mensen dat lekker willen gebruiken dan doen ze dat toch? dan is het ook een beetje onzinnig om in elke post over weightgainers te gaan zeggen dat het geen nut heeft en veel te veel geld kost :rolleyes:

Schaf dan een forum af. jij snapt de functie van een forum denk ik niet zo goed. Maar heb wel een tip voor je. True Mass van BSN --> Gainzzz

Schaf dan een forum af. jij snapt de functie van een forum denk ik niet zo goed. Maar heb wel een tip voor je. True Mass van BSN --> Gainzzz

Weightgainer staat wel niet in je top 5 van overbodige supps :eek:

Ikzelf neem er af en toe een omwille van mn werk. Na het trainen ga ik direct door naar mn werk en zit dan 40 min in de auto..dus die weight gainer in mn shakebeker gaat dan makkelijker dan een vaste maaltijd.

Klopt, echter zijn er toch nog steeds veel mensen (voornamelijk beginners) die zich laten verleiden door de marketing als "Gegarandeerde toename in droge spiermassa" of "10kg spiermassa per maand" of wat dan ook.

En er is ook niets mis met een goede weightgainer (lees volwaardige eiwit, koolhydraat en eventueel vetbron), het is alleen een afweging die je voor jezelf moet maken of je bereid bent die extra kosten ervoor te maken.

De allerbeste weightgainer is meer eten. En als je liever drinkt, kun je al dat eten vloeibaar maken in een blender.

Chocopasta en mayo schijnen goed te werken..

Raad hem liever pindakaas aan, joey:o

Serious mass --> ON. Als het even kan wat vast eten

• Topic Starter Topic Starter
Heb inmiddels Serious Mass besteld. Bedankt allemaal voor de tips/adviezen! ;) :D

Een goede waightgainer,er goed bij eten en buffelen in de sport school dan komt het helemaal goed.
En als een ander het weg gegooit geld vind,of er zelf iets voor wil brouwen dan moeten ze het lekker zo doen.
Niet teveel naar die reacties kijken,hebben of het geld er niet voor of weten alles beter.
Gewoon op je eigen gevoel afgaan.
Succes ermee!

Een goede waightgainer,er goed bij eten en buffelen in de sport school dan komt het helemaal goed.
En als een ander het weg gegooit geld vind,of er zelf iets voor wil brouwen dan moeten ze het lekker zo doen.
Niet teveel naar die reacties kijken,hebben of het geld er niet voor of weten alles beter.
Gewoon op je eigen gevoel afgaan.
Succes ermee!
Klopt, een WG is puur om ff snel wat extra calorieën naar binnen te werken zodat je makkelijker aan je behoefte komt

serious mass on.
gebruik ik als ik tijd van huis ben(werk).
blender etc meenemen gaat dan niet.

Ultra Mass van Stacker2 is een goede! Super goedkoop in verhouding met calorieën en ook geen suiker toegevoegd!

Ik maak hem zelf met per 100 gram : 66 gram oats & 33 gram whey.

5kg oats (Bodylab) = €15
2.5kg whey (XXL) = €40, 2.5 kg isolaat (XX) = €45

Met dit met 0.5L melk en je hebt een shake van 611kcal.

Besluit je je oats bij body&fitshop te kopen, dan scheelt dit je nog zo'n €8 en heb je 7.5kg weightgainer voor €48.
Kan geen weightgainer aan tippen.

Mammoth Mass als die nog ergens verkrijgbaar is. Anders is Serious Mass een goed alternatief.

Terug
Naar boven