Fitness Seller

Beste whey op de markt?

Met Whey Perfection. :)

-Leon

Uhu.. als je de kwaliteit naast elkaar legt (type eiwit, hoeveelheid ekv per 100) zijn deze eigenlijk gelijk. Terwijl de prijs bijna 20 euro lager is, dus Whey Perfection is de beste keuze. Persoonlijk vind ik de smaak ook beter.

Uhu.. als je de kwaliteit naast elkaar legt (type eiwit, hoeveelheid ekv per 100) zijn deze eigenlijk gelijk. Terwijl de prijs bijna 20 euro lager is, dus Whey Perfection is de beste keuze. Persoonlijk vind ik de smaak ook beter.

Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit anders meer:zuip::) De waardes van Gold Standard en Whey Perfection zijn inderdaad gelijk. De producent van de Optimum Whey is Glanbia. De producent van Whey Perfection is Volactive (de beste kwaliteit in Europa).:) Dan is de keuze voor Whey Perfection snel gemaakt:) We hebben vaak het idee dat heel Nederland en Belgie aan de Whey Perfection zit!:D

We hebben op het moment trouwens ook een leuke aanbieding met de Whey Perfection in combinatie met de Micellar Casein Perfection. De Protein Perfection Stack!

Inhoud Protein Perfection Stack:
Micellar Casein Perfection 1500 gram (60 shakes)
Whey Perfection 2270 gram (80 shakes)

De beste eiwitten voor spiergroei samen in één superdeal: 54,90 euro!

Laatst bewerkt:
Beste whey op de markt?

Ik heb het bij ons op de markt nog niet gezien...

Sorry ik durf het je dus niet te zeggen.

Ik zou eens bij de boardsponsors checken....

LOL hahha

Whey perfection van BodyenFitshop voor mij. Een aantal geprobeerd, maar dit is voor mij de vast whey.

ik heb tijdje aan de Elite whey protein isolate van dymatize gehad prijs kwaliteit verhouding TOP stukken better dan whey perfection van BodyenFitshop ik heb die 1 keer gekocht omdat de Elite op was. de Elite is better als het gaat om de poeder in pot stukken droger als de Whey perfection die bijna nog een papje is

de smaak van Elite is erg goed ik heb aleen maar banaan gehad omdat ik die luste en geen zin had om straks een andere pot te kopen die ik niet lekker vond

maar na een half jaar gebruik leek het mij verstandig om net zoals je met veel suplimenten doet eens iets anders een tijdje te probeeren dus heb ik Isopure van Natures Best gekocht naar mijn mening de beste protine shakes van dit moment wel erg duur maar dat betaalt zich naar mijn mening uit..

Z.

Moet toch mijn mening bijstellen BodyenFitshop zou ik voor gaan weet je zeker dat je een goede service hebt en normaal behandeld word is ook wel zo prettig.

Terug
Naar boven