XXL Nutrition

Beste whey op de markt?

De producten van Berry zijn de enige die ik gebruik. Vandaar dat ik alleen die producten ken. En duur: wanneer je de inhoud bekijkt zijn ze zelfs goedkoop denk ik.

Je kan gaan voor de "als ik maar eiwitten gebruik" gedachte of voor "als ik eiwitten gebruik wil ik ook de beste". Vergelijk zelf maar eens objectief.

Whey perfection of whey isolaat perfection, top spul! keuze uit 15 smaken, dus zal er vast wel 1 tussenzitten die bij jou past.

Whey perfection isolaat vind ik prima spul :), echter die van gaspari vind ik ook zwaar lekkkker :D

De Whey's van Body & Fitshop.. Hebben aleen maar topproducten voor een onklopbare prijs :1e:

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwit-toppers

Ik vind de Whey Perfection en de isolaat de beste whey op de markt. Persoonlijk kies ik altijd voor de isolaat aangezien dat in mijn ogen de puurste vorm is.

whey perfection is super van smaak, goede kwaliteit en beste prijs..!

U hoort het! :)

Met Volactive, Carberry en Fontera als leveranciers heb je 100% de beste kwaliteit! Beter bestaat niet. :)
Verder zitten we straks op 20+ smaken met de Whey Perfection. Keuze voor iedereen. :)

Kunnen jullie, ervaren guys, mij zeggen wat momenteel de beste eiwitten zijn om in te nemen? Merk, type en dergelijke?
Alvast THX

Stuur mij anders maar een p.m met je favo smaken. Dan stuur ik je even wat samples naar keuze op. :)

-Leon

gewoon whey perfection, beste prijs/kwaliteit ;)

Leuk dat iedereen met concentraat/isolaat blends aan komt zetten van boardsponsors, maar dat is helemaal zijn vraag niet..

Wat is de beste whey? De beste whey is pure isolaat, 90+ gram eiwit per 100 gram poeder.. Nog beter is hydrolisaat, alleen dit vind je wat minder vaak.. Nóg snellere opname, minder belastend voor de darmen, en ook mensen die snel acne van whey krijgen kunnen dit het beste gebruiken..

Ik gebruik IsoPure van Nature's Best - Prima prijs/kwaliteit verhouding. Ter vergelijking per 100g: Eiwit=81.3 gram, Koolhydraten=2.3 gram (laag!), Vet=2.3 gram (laag!).

Verder zit er geen aspartaam of lactose in.

De whey van whey delicious van xxl nutrition is de beste whey met daarbij een heerlijke smaak en zeer betaalbaar ,geen verzendkosten niks,goodies.

topsite xxl-nutrition

http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition

Nu weet je niet alleen welke whey je moet pakken maar hebt ook een verzameling van site's voor je supps. Maar www.xxlnutrition.nl de beste bigger is better.

dit is echt de beste die je kunt hebben http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition 13 verschillende smaken een hoger eiwit gehalte dan syntha 6 lage khd en laag in vet een echt whey shake want je betaald voor eiwitten

Ja je krijgt er wel voor wat je wilt dus je betaald nooit te veel

Heb jij aandelen in xxl ofzo...

1x reageren is genoeg hoor.

heb maar 1 juist antwoord langs zien komen, die van "je hebt niet de beste whey nodig, gewoon een goede en dan kom je uit bij de boardsponsoren zoals xxl, b&f, bodylab, noem maar op."

als je bij hun wat koopt zit je vaak wel goed.

Voor de rest is je progressie van je training maar vooral van je voeding afhankelijk, niet alleen van je soort eiwitten

of je kan natuurlijk een blik tonijn eten & een liter melk toevoegen met daarin bulk oats.
ben je zowiezo goedkoper af. ;)

:roflol: maakt echt niet veel uit of je het nu bij xxl, b&f of welke andere boardsponsor dan ook koopt hier, is allemaal goede kwaliteit, gewoon even lezen wat wat is (als je whey concentraat gaat vergelijken met whey isolaat krijg je een vertekend beeld van de prijzen)

Leuk dat iedereen met concentraat/isolaat blends aan komt zetten van boardsponsors, maar dat is helemaal zijn vraag niet..

Wat is de beste whey? De beste whey is pure isolaat, 90+ gram eiwit per 100 gram poeder.. Nog beter is hydrolisaat, alleen dit vind je wat minder vaak.. Nóg snellere opname, minder belastend voor de darmen, en ook mensen die snel acne van whey krijgen kunnen dit het beste gebruiken..

ik gebruik iso-100.

0g carbs 0g vet en 25g eiwit per 28g.

link:
http://www.dymatize.com/products/protein/73/iso-100/

Wat is de beste whey? Er is geen beste whey! Voor de een is de ene whey fantastisch en voor de ander een drama. Dit kan liggen aan prijs/kwaliteit of je wel of niet goed tegen lactose kan etc.

Zo min mogelijk betalen! je betaald alleen meer voor de marketing.
XXL, bodyfitshop, bodylab etc. zijn gewoon prima en super voordelig.

no whey
by the whey
all the whey
whey to go
get out of my whey
the wrong whey
...

Wat Prijs/kwaliteit/smaak betreft, dan is Whey Perfection de beste keuze! :thumb:

Whey perfection van B&F is 1,209 euro / 100gram (t.o.v. Basic Bulkwhey van XXL nutrition is 1,399 euro /100gram)

Dus B&F is goedkoper EN je hebt nog 15 lekkere smaken tot je beschikking. (probeer ze, en je zal begrijpen waar ik het over heb ;))

Vroeger gebruikte ik altijd 100% Whey gold standard van Optimum nutrition. Welke whey van de boardsponsors kan ik hier mee vergelijken?

Terug
Naar boven