MuscleMeat

Beta-Aline

Marc100

Competitive Bodybuilder
Waardering
239
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Ik heb gister een potje beta-aline gekocht en 3 uur geleden ingenomen, Na ongeveer 30 min begonnen ik rare tintelingen te voelen die er overgens nog steeds zijn.
Mijn vragen zijn: Wat zijn die tintelingen?
Waneer gaan ze weg???
Enige slechte gevolgen tov mijn gezondheid?

Gr marc100

De tintelingen zijn normaal als je beta-alanine gebruikt.

Beta-alanine. Die tintelingen zijn onschuldig, als je geen tintelingen wil hebben moet je lager doseren.

• Topic Starter Topic Starter
oke dankjewel

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Klopt het ook dat het kleine kristalletjes zijn?

Nee, dan hebben ze crystal meth erin gestopt :o

Persoonlijk is 3 gram voor mij niet te verdragen als ik met beta-alanine begin. Wil dan echt de haren uit mijn hoofd trekken. Ik zou het opsplitsen in een dosissen van 1.5-1.6 gram.

Ik voel ze enkel na een stop van 2-3 weken en dan alleen maar bij het eerste gebruik (4 g) :( De tintelingen geven mij een goeie moed om te trainen :)

Ik heb ook Beta Alanine, ook heb ik NO3 erbij, is dit te mixen?

haha je koopt iets waarvan je geen idee hebt wat het doet? ???

Moet je is extra veel nemen. Zo'n jeuk heb je van je lang zal ze leven nooit gehad knul.

Gisteren heb ik eens 6.5g genomen, en dat was idd een beetje teveel van het goeie :cool:

Hahaha, ik heb het 1 keer genomen. Was echt een te grote dosis met gevolg over m'n nek gaan in de gym. Durf het daardoor niet nog eens te nemen maar wil het wel.

Krijg er morgen 2 binnen door de super sale, ben benieuwd.

Die tintelingen duren echt vaak 1 minuut, maar zijn zo vervelend. :D

Terug
Naar boven