XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
En je vrouw/vriendin wilt ook niks van de wereld zien? Of gaat ze dan ook in haar eentje 3 weken backpacken?
Veel dingen zijn ook met de auto te bereiken in EU.
Als ze persee alleen weken weg zou willen gaan naar de rimboe dan hoop ik dat der backpack groot genoeg is , want dan mag ze gelijk heel der hebben en houwe meenemen.
De verdeling thuis is nog redelijk ouderwets, we verdelen een alle taken eerlijk en correct maar uiteindelijk ben ik de man. Ik ga niet als een koosje thuis zitten terwijl mn vrouw feestviert aan de bar bij de palmboom en versiert worden door de plaatselijke nigeriaanse prins.

Maar zo loopt het niet. Samen uit samen thuis en dit werkt al meer als een 10 jaar goed.
Ze weet wat ik wil en ik weet wat zij wilt en we zitten op 1 lijn .
Ik maak mezelf daar ook niet druk om oid.

Hoe dacht je anders dat deze ex dakloze-ex junk zo een vrouw kon krijgen. Niet door mn bankrekening of levenssucces iig

Als ze persee alleen weken weg zou willen gaan naar de rimboe dan hoop ik dat der backpack groot genoeg is , want dan mag ze gelijk heel der hebben en houwe meenemen.
my-nigga-denzel-washington.gif

Die film knettah stoned gezien nog gehuurd uit zo'n videoland ding buiten.
Mooie tijd

Die van ice cube is ook mooi. Friday, oude film echt een aanrader! Gieren

Tripje istanboel planten ze heel je hoofd weer vol. Vriend van me had ook inhammen en een kale plek achter op zijn hoofd en ziet er nu echt niets meer van.
Is er net eentje overleden na een bil `correctie``...

Ga gewoon voor de Jason Statham look, qua fysiek zit je al in de buurt, kaalheid is niet het einde van de wereld.

LB.
Niks bijzonders, gewoon onderhoudstraining.

Squat 3x6 120kg

Deadlift. 3x150kg
4x150kg
3x160kg
3x160kg
2x170kg

OHP
4x8 x 50kg

Hamstring curl. 3x8 x 80kg
Leg extension 3x8 x 90kg

Beetje walking gedaan lunges 50kg
Paar goodmornings a 70kg

Ging prima, niks bijzonders. Niet veel gepusht.

Volgende week beetje high reppen

Weekend!

Ga gewoon voor de Jason Statham look, qua fysiek zit je al in de buurt, kaalheid is niet het einde van de wereld.
Nee, nogmaals, ben allang blij dat ik niet met eind 20 al kaal was zoals de rest. Geen probleem, maar ga het uiteraard niet bewust opzoeken

Geen training gehad omdat ik ziek was, vandaag ook nog niet echt lekker . Extra rustdagje dan maar.

Nog een kilo of 5 eraf , ff pushen.

Wilt u ook en een ondervoed persoon redden?
Doneer dan nu op giro 666 en voor een paar euro per maand kunt u deze persoon aan een maaltijd helpen. Laat hem niet langer lijden!

Laatst bewerkt:
Bobbeltje boven navel is buikhernia, doen ze niks aan zolang ik geen last heb. Duw het af en toe terug, ziet er niet uit...

Nee, nogmaals, ben allang blij dat ik niet met eind 20 al kaal was zoals de rest. Geen probleem, maar ga het uiteraard niet bewust opzoeken
Dat lange haar van mij is ook niet ideaal en al helemaal niet met motorrijden. Ga weer eens zo'n praktische Peaky Blinders coupe laten zetten zoals mijn held Fabio.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven