MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed nieuws.

Kan bloed testen bij mn eigen huisarts, heb gezegd dat ik mn gezondheid graag goed in de gaten houd, dat zouden er meer moeten doen zei ze.
Dus ze heeft mij aangeboden dat ik elk jaar zowiezo 1x per jaar langs mag komen voor een bloedwaarde test.
Ook wil ze gelijk mn bloeddruk meten en bespreekt ze de uitslagen samen met mij.
Ik mocht zelf aangeven waar ik me op wilde laten testen .
Ze had meteen alles klaargelegd en soraya haalt het zo op voor mij.
14-02 kan ik evt al een prikafspraak hebben

Beter kun je het niet treffen lijkt me

Eigen bloeddrukmeter besteld via airmiles👍
Alle hardware aanschaffen deze week. Spuiten, naalden, alcohol etc etc
Geluk!

• Topic Starter Topic Starter
Kijken of ze nog zo denkt als ik elk jaar met 7 kilo extra massa binnen kom wandelen🙊

Alle hardware aanschaffen deze week. Spuiten, naalden, alcohol etc etc
Woon je dicht op de grens? Als je dit in BE gaat halen, bij een normale apotheek, moeten ze je het gewoon meegeven. Zonder vragen te stellen of zonder identiteit controle.
Is stukken goedkoper dan online en zeker steriel en kwalitatief.

Woon je dicht op de grens? Als je dit in BE gaat halen, bij een normale apotheek, moeten ze je het gewoon meegeven. Zonder vragen te stellen of zonder identiteit controle.
Is stukken goedkoper dan online en zeker steriel en kwalitatief.
Goede tip man! Ik kom om de week in belgie om te tanken , dus dat ga ik zeker doen.
Hebben ze daar alles wat je nodig zou hebben kwa hardware? Ook insulinespuitjes voor de HCG ( die zet ik in mn buikvet ivm littekenweefsel)

Goede tip man! Ik kom om de week in belgie om te tanken , dus dat ga ik zeker doen.
Hebben ze daar alles wat je nodig zou hebben kwa hardware? Ook insulinespuitjes voor de HCG ( die zet ik in mn buikvet ivm littekenweefsel)
Ik betaal hier nog geen 10e voor 100 insuline spuitjes. Ze hebben niet overal alles op voorraad voor grote hoeveelheden, maar voor een simpel kuurtje meestal wel

Ik betaal hier nog geen 10e voor 100 insuline spuitjes. Ze hebben niet overal alles op voorraad voor grote hoeveelheden, maar voor een simpel kuurtje meestal wel
Geweldig. Veel beter als online bestellen.
Fijn om te weten dit ga ik 100% doen💪

Dramatisch.

Squat
5x5 x 110kg en kostte zelfs moeite

Deadlift
5x160kg
3x170kg
0,niks x 180kg

OHP

5x5 x 50kg, ging redelijk

Hamstring curl
4x8 x 70kg slow mo

Leg extension
4x8 x 70kg slow mo

3x8 pull ups full rom .ging dan weer super??

Ik loop erg snel leeg, na de 1e oefening eigenlijk al. Weinig drive en pit .
0 energie door de dag heen al.
Kan overal zo mn ogen sluiten.

Ik denk bij nader inzien dat ik toch naar jullie raad luister, dit gaat teveel kracht kosten als ik dit nog een maand doortrek. En ben al een beetje kwijt door de lockdown, en wil echt niet meer kracht kwijt. Ik baal van de moeite die het op sommige ( compounds) oefeningen kost.
Ik merk per training dat het minder word, waar het eerst lange tijd gelijk bleef of minimaal inleverde.
Ik vind het oke voor mn eerste cut.
Kan mentaal echt nog wel door maar ik wil tegelijkertijd niet teveel inleveren kwa kracht.

Ik denk dat ik vanaf maandag mn onderhoud ga bepalen. En even tot rust kom de komende 2 weken.
En dan ga ik beginnen met de bulk denk ik maar.

Wat vinden jullie?

Dramatisch.

Squat
5x5 x 110kg en kostte zelfs moeite

Deadlift
5x160kg
3x170kg
0,niks x 180kg

OHP

5x5 x 50kg, ging redelijk

Hamstring curl
4x8 x 70kg slow mo

Leg extension
4x8 x 70kg slow mo

3x8 pull ups full rom .ging dan weer super??

Ik loop erg snel leeg, na de 1e oefening eigenlijk al. Weinig drive en pit .
0 energie door de dag heen al.
Kan overal zo mn ogen sluiten.

Ik denk bij nader inzien dat ik toch naar jullie raad luister, dit gaat teveel kracht kosten als ik dit nog een maand doortrek. En ben al een beetje kwijt door de lockdown, en wil echt niet meer kracht kwijt. Ik baal van de moeite die het op sommige ( compounds) oefeningen kost.
Ik merk per training dat het minder word, waar het eerst lange tijd gelijk bleef of minimaal inleverde.
Ik vind het oke voor mn eerste cut.
Kan mentaal echt nog wel door maar ik wil tegelijkertijd niet teveel inleveren kwa kracht.

Ik denk dat ik vanaf maandag mn onderhoud ga bepalen. En even tot rust kom de komende 2 weken.
En dan ga ik beginnen met de bulk denk ik maar.

Wat vinden jullie?
Kunt nog back up plan proberen en al je koolhydraten sparen voor/na de trainingen.

Belangrijkste maaltijden zijn de vooravond voor je treen en pre en post workout, de rest kan je low carb hanteren, das mijn ervaring

Belangrijkste maaltijden zijn de vooravond voor je treen en pre en post workout, de rest kan je low carb hanteren, das mijn ervaring
Ja vandaar die spaghetti gisteravond, en eet ny voor training 100gram carbs , erna 60 gr carbs( 100gr rijst)

Ben ook al dik 5 maanden bezig mss is dat het wel wat meespeelt

Ja ben wel aardig lean.

Maar of ik ook lean genoeg ben voor de kuur?

Dat heb ik nog wel graag even bevestigd...
Ik start niet voor ik in goede startpositie ben.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: AK
Ja ben wel aardig lean.

Maar of ik ook lean genoeg ben voor de kuur?

Dat heb ik nog wel graag even bevestigd...
Ik start niet voor ik in goede startpositie ben.

Bekijk bijlage 547577
Zonder twijfel.

Wat zijn je macros nu?

Kunt ook wat vetten schrappen voor koolhydraten, vetten heb je wel nodig voor je hormoonhuishouding en organen, maar paar weken wat minder maakt weinig uit.

Maar nogmaals; hoeveel “pijn” wil je lijden indien je toch geen fotoshoot/prep doet?

Misschien ook een idee om je trainingsintensiteit aan te passen? Fullbodys en zware UB/LB trainingen in een cut. Dan is het niet gek dat je, je wat futloos voelt.

Push/Pull/Legs of Chest - Back/Shoulders - Arms/Legs. Iets in die trant splitten. Kan je je per dag focussen op een compound wat je kracht ook ten goede komt. Om het vervolgens af te maken met isolaties.

Macros nu +- 2600kcal/+-170eiwitten +-85grvet en rest vul ik aan met koolhydraten. Ik eet soms rond 2700 en soms 2400, ligt aan of ik train of niet.
Heb nooit elke dag precies dezelfde kcals.
Die strictheid pas ik straks wel toe zodra ik de bulk start uiteraard.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven