MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Is wat je zelf fijn vindt... ik vind die attributen niet fijn, al zou ik wel kneesleeves willen om mn knieën te ontzien!Overstrekking is boven aan als je al het gewicht van je quads/hams op je knieen gooit, soort van “locken”. Zelfde concept als een leg press dat je de benen licht gebogen houden is raadzaam, niet verplicht zelf weten.
Tevens is gewicht van een oefening ook relatief toz van iemands bw, dus om standaard te roepen dat 80kg moeite niet waard is voor een belt is erg simpel gedacht.
Om het helemaal af te maken al die attributen bovenstaand werken preventief, net zoals een condoom ervoor zorgt dat je een scharrel “hoogstwaarschijnlijk” niet zwanger maakt, zorgt een belt en knee wraps preventief ervoor dat de kans op blessures/pijntjes minder is wederom nogmaals niet 100% uitgesloten.
Voorkomen is beter dan genezen en aangezien een blessure op topgewicht werksets snel kunnen komen zou ik persoonlijk alles op alles zetten om de kans hierin te minimaliseren.
En de vorm? Nog tips?
Bij de normale werksets lock ik niet helemaal uit en bij leg press ook niet. Alleen bij zware sets zoals deze wel, heb ik wat meer ademruimte
Laatst bewerkt: