MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waar maak je je druk om joh.

Ben er zeker van dat iedereen gebaat is bij knee wraps en dit direct merkt bij de eerste rep. Zou het iedereen adviseren, maar niet die je elke keer zelf
om moet binden vandaar die van sbd die trek je sneller aan.
Gebruikt ze overigens alleen op de werksets niet met opwarmen
Yes heb er me enkele aangeschaft maand of 2 geleden, is idd groot verschil, voelt ook gewoon beter aan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.305
Ik rook sinds nieuwjaar al de helft minder als wat ik normaal deed dmv afbouwen, maar ik ben het echt zat dus na dit pakje( gaat nog 1,5 dag mee) ga ik geen nieuwe meer kopen en ga mezelf er 150% voor inzetten . Geen smoesjes of lange termijnen meer, het gaat nu gebeuren...

Ik rook sinds nieuwjaar al de helft minder als wat ik normaal deed dmv afbouwen, maar ik ben het echt zat dus na dit pakje( gaat nog 1,5 dag mee) ga ik geen nieuwe meer kopen en ga mezelf er 150% voor inzetten . Geen smoesjes of lange termijnen meer, het gaat nu gebeuren...
Lekker lekker man! Even doorbijten en dan ben je zo van die troep af :) succes kerel, als je daarin dezelfde drive hebt als met cutten enzo wordt het een eitje. Stay strong :cool:

succes man!
ik ben nu 2 jaar rookvrij en ik vind het zalig nu :)
na tijd merk je het echt hard aan je adem/smaak

Gooi het vandaag weg, en stop nu !

150% is al het eerste nieuwe smoesje.

• #1.310
Ik stop als het op is en verder....

Jullie gaan zien!😃

Heb 7 jaar gerookt en ben ook al 2 jaar gestopt
Gewoon cold turkey is het beste
Niet al die homo nicotine pleisters of vapes
Die mensen vallen meestal terug

• #1.313
Heb 7 jaar gerookt en ben ook al 2 jaar gestopt
Gewoon cold turkey is het beste
Niet al die homo nicotine pleisters of vapes
Die mensen vallen meestal terug

Heb 20 jaar gerookt nu en nog nooit serieus proberen te stoppen, hooguit minderen.
Ik wil ook geen hulpmiddelen of vapes ids, het hele gebeuren dat je iets in je mond stopt wil ik er ook niet meer bij hebben behalve eten en poenie

Heb 20 jaar gerookt nu en nog nooit serieus proberen te stoppen, hooguit minderen.
Ik wil ook geen hulpmiddelen of vapes ids, het hele gebeuren dat je iets in je mond stopt wil ik er ook niet meer bij hebben behalve eten en poenie
Heb het ook zo gedaan. Wel app geïnstalleerd die aangaf hoeveel geld ik bespaard had, hoeveel sigaretten ik minder had gerookt en welke gezondheid benefits je kunt verwachten op sommige momenten (bloeddruk, reuk&smaak vermogen/alle nicotine uit je systeem etc. etc). Had daar zelf "Stop Smoking - EasyQuit van Mario Herzberg (Hanna)" voor gebruikt. Maar die apps heb je nogal veel. Heb daar, denk ik, wel veel aan gehad. Heb je ook weer bepaalde achievements om naar uit te kijken qua gezondheid, sigaretten minder gerookt, uren/dagen/maanden dat je rookvrij bent, hielp mij wel, lekker naar cijfertjes staren. Zelf gerookt van m'n 14e tot m'n 23ste, 27 sigaretten per dag, cold-turkey gestopt na een droom waarin ik droomde dat ik gruwelijk dood zou gaan aan longkanker, wakker geworden, slof sigaretten in de kliko geflikkerd, daarna moeiteloos gestopt en nooit meer begonnen.

Succes maat. Heb wel vertrouwen in je :D Vond dingen zoals vapes, nicotinell enzo ook niet aantrekkelijk.

Laatst bewerkt:
Of orals

• #1.316
Heb het ook zo gedaan. Wel app geïnstalleerd die aangaf hoeveel geld ik bespaard had, hoeveel sigaretten ik minder had gerookt en welke gezondheid benefits je kunt verwachten op sommige momenten (bloeddruk, reuk&smaak vermogen/alle nicotine uit je systeem etc. etc). Had daar zelf "Stop Smoking - EasyQuit van Mario Herzberg (Hanna)" voor gebruikt. Maar die apps heb je nogal veel. Heb daar, denk ik, wel veel aan gehad. Heb je ook weer bepaalde achievements om naar uit te kijken qua gezondheid, sigaretten minder gerookt, uren/dagen/maanden dat je rookvrij bent, hielp mij wel, lekker naar cijfertjes staren. Zelf gerookt van m'n 14e tot m'n 23ste, 27 sigaretten per dag, cold-turkey gestopt na een droom waarin ik droomde dat ik gruwelijk dood zou gaan aan longkanker, wakker geworden, slof sigaretten in de kliko geflikkerd, daarna moeiteloos gestopt en nooit meer begonnen.

Succes maat. Heb wel vertrouwen in je :D Vond dingen zoals vapes, nicotinell enzo ook niet aantrekkelijk.
Ga daar zeker even naar kijken man. Heel erg bedankt voor deze tip!

Ook daar gaan we zeker een keer naar kijken. Tips?😝

Ben jij in 1 keer gestopt na je infarct? En hoe heb je dat volgehouden?
Behalve een enkele Cohibas heb ik mijn hele leven niet gerookt en drink ik pas de laatste tijd (dat is een inhaalslag).

Bij jou zit de bloeddruk wel goed ondanks roken etc. Zelf werd ik ondanks sport en steng dieet al gematst door de keuringarts bij mijn eerste 2 banen. Gezondheid is vaak een loterij.

Behalve een enkele Cohibas heb ik mijn hele leven niet gerookt en drink ik pas de laatste tijd (dat is een inhaalslag).

Bij jou zit de bloeddruk wel goed ondanks roken etc. Zelf werd ik ondanks sport en steng dieet al gematst door de keuringarts bij mijn eerste 2 banen. Gezondheid is vaak een loterij.
Tabak is kut, vind er niets aan. Sigaren zijn wel apart maar een sjekkie of sigaretten nee dank je.

• #1.320

Ok mijn fout, dacht dat je rookte.

Bloeddruk was vd week 127/68

Maar wil vooral het goede voorbeeld aan mn kinderen geven
2e plaats mn gezondheid
3e plaats de besparing met geld

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven