roberto24
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Biceps groeien ook van je rug training en je presses (bankdrukken bv). Maar ga alsjeblieft de stickies lezen, want je trainingsschema is vrij ruk als ik het zo lees.
Maar met flyes pak je wel de lange kop van je biceps, gast..
Biceps bestaat uit 2 koppen he.
Kan dus komen door borst (flyes) oefeningen, maar ook door rugoefeningen..

Je biceps kunnen ook groeien door squats en leg presses.

on topic: biceps hoef je eigenelijk niet apart te trainen.
zeker niet in de mate waarin bijna iedereen dat doet.
ik train ze ook bijna nooit.
eens in de 4 a5 weken doe ik ze een weekje meepakken door 3setjes na een UBtraining.
als je goed je UB traint komen die biceps net zo snel mee als je andere spiert(jes)......
@debicepsaddicts: stop nou es een keer om die arme biceps zo af te matten met 48setjes in deweek.....
steek liever die tijd in je romp en benen.
ga jij maar lekker je biceps 1x in de 5 weken trainen, doe ik het op mijn manier, oke? Maar breng het ff niet als een feit, maar als je (slecht onderbouwde, niet kloppende) mening.

dat klopt, omdat het een controleerbaar feit is. Wat jij ons verteld is gewoon een door jou verzonnen methode, die ik nog nooit eerder heb gezien. Vreemd dat niemand verder zo traint, maar het geheim ligt dus in het 1x per 5 weken trainen van je biceps. Hoe doe je je triceps dan? En je traps?
goed lezen....!
ik zeg als je UB goed traint is biceps niet perse nodig.
die groeien vanzelf mee met de compounds voor UB.
alle row-bewegingen, alle zware liftbewegingen die je doet .
ik heb prima dikke biceps ivm de rest van mijn nederige lichaam , zonder dat ik ze elke week apart aanpak.
goed lezen....!
ik zeg als je UB goed traint is biceps niet perse nodig.
die groeien vanzelf mee met de compounds voor UB.
alle row-bewegingen, alle zware liftbewegingen die je doet .
ik heb prima dikke biceps ivm de rest van mijn nederige lichaam , zonder dat ik ze elke week apart aanpak.