XXL Nutrition

Biceps groeien, maar niet bedoeld

daarom om de paar weken in je schema opnemen is genoeg.
1 oefening , paar setjes in de week .
erger is het dat je rug of benen achter gaan lopen.........;)

zelfs als ze je op een beleefde manier in de zeik zetten vat je m niet?
hij bedoeld dat ze op jouw manier zullen gaan achterlopen, wat ook niet gek is. je moet zorgen dat helemaal niets achter of voorloopt, en daarom train je alles grotendeels even vaak, dus ook je biceps.

zelfs als ze je op een beleefde manier in de zeik zetten vat je m niet?
hij bedoeld dat ze op jouw manier zullen gaan achterlopen, wat ook niet gek is. je moet zorgen dat helemaal niets achter of voorloopt, en daarom train je alles grotendeels even vaak, dus ook je biceps.

jij bent een onsympathiek ventje....
maar dat is mijn mening....
je beledigd alleen maar mensen die een andere mening hebben over KT dan
jij door je lullige opmerkingen .
ga eerst je omgang met mensen eens ""trainen""

jij bent een onsympathiek ventje....
maar dat is mijn mening....
je beledigd alleen maar mensen die een andere mening hebben over KT dan
jij door je lullige opmerkingen .
ga eerst je omgang met mensen eens ""trainen""

nou moet je niet zo op je pik getrapt doen wanneer er grapjes worden gemaakt. Heb trouwens niet jou persoonlijk beledigt, heb alleen mn mening gegeven over hetgeen wat je zegt. Dat je een andere mening hebt over KT is prima, maar verkondig het niet als feiten, en wees niet zo eigenwijs wanneer meerdere mensen je mening in twijfel trekken. Je hebt het gewoon niet bij het rechte eind, iedereen zal dat beamen. Jammer dat je dan dom blijft volhouden en meteen wat lollige opmerkingen zo persoonlijk aantrekt.

hij heeft je nergens beledigd of wat dan ook, niet janken dus.

en dan ben ik het onsympathieke ventje..?
echt iedereen die je mening niet deelt moet het gelden, of niet?

Omdat je triceps groter wordt kan je biceps beter uitkomen.
Grote biceps zonder goede triceps lijken ook klein
Comprendré ?

en dan ben ik het onsympathieke ventje..?
echt iedereen die je mening niet deelt moet het gelden, of niet?

ik snap eigelijk neit wat het hele probleem is, al zijn manier voor hem werkt en zijn biceps groeien goed is er geen probleem. Als dit er nog steeds wel is vraag dan elkaars msn ofzo ipv het topic ermee te "vervuilen" (wel zo handig :))

just my 2 cents

ik snap eigelijk neit wat het hele probleem is, al zijn manier voor hem werkt en zijn biceps groeien goed is er geen probleem. Als dit er nog steeds wel is vraag dan elkaars msn ofzo ipv het topic ermee te "vervuilen" (wel zo handig :))

just my 2 cents

ging het topic nog ergens anders over dan? Sorry dan.
Nogmaals, wat voor hem werkt, moet hij zeker doen, hij moet het alleen niet hier verkondigen als feiten. En een beetje humor kweken.

lees de stickies even goed door :)!

kerel, leg mij eens uit....
omdat biceps show spieren zijn, wil je ze niet trainen? ???
het zijn idd show spieren, maar dat zijn de borst en rug ook....kun je beter helemaal stoppen met trainen als je denkt dat je daardoor aangekeken word!

Klopt, maar de "fitnessgays" trainen alleen de spieren die zij dan weer showen.

Terug
Naar boven