Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'top jaren' dat zeg je goed. Dit was de eerste wedstrijd van Ramy en hij dwarfde alle deelnemers en niet zo een beetje ook. Dus je opmerking...Iedereen doet net alsof ramy de grootste ooit is
Hij is zeker niet klein, maar Ronnie in zijn top jaren was ook geen kleintje![]()

What the **** op de filmpjes lijkt het net of de rest amateurs zijn en hij de pro. Die man kan contracten verwachten beter dan die van phill heath die nu waarschijnlijk en koeweit zit om ook zo groot te worden

'top jaren' dat zeg je goed. Dit was de eerste wedstrijd van Ramy en hij dwarfde alle deelnemers en niet zo een beetje ook. Dus je opmerking...![]()
die foto ken ik, maar dit is een photoshop.
neemt niet weg dat normale in het niets vallen
die foto ken ik, maar dit is een photoshop.
neemt niet weg dat normale in het niets vallen

Hij is een 18 jarige zyzz loving f**got wat verwacht je anders?
yeah baby!
Meer dan je denkt
Deze kerel heeft enorme massa maar het is toch duidelijk dat massa niet altijd wint? Phil is bijvoorbeeld helemaal niet zo'n massa monster tegenover de rest van zijn uitdagers. Het is net zijn shape die het afmaakt. Deze lijkt gewoon erg raar en heeft nog heel wat fine tuning te doen.
Word jij niet gehaat door iedereen?
Ik vind hem net enorm breed postuur hebben, maar toch estetisch. Kijk alleen is naar zijn hoofd, volgens mij kan deze gast nog massa pakken/perfectioneren.Sure. Ontken ik niet. Maar hij heeft niet de wijdte of brute spiermassa die Jay of Kai heeft.
.
Meer dan je denkt
Deze kerel heeft enorme massa maar het is toch duidelijk dat massa niet altijd wint? Phil is bijvoorbeeld helemaal niet zo'n massa monster tegenover de rest van zijn uitdagers. Het is net zijn shape die het afmaakt. Deze lijkt gewoon erg raar en heeft nog heel wat fine tuning te doen.
Word jij niet gehaat door iedereen?
wat een mong**l zegIn real life had je gelijk een paar stompe te pakken kerel