MuscleMeat

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

Check naast een normale man

Laatst bewerkt:
Iedereen doet net alsof ramy de grootste ooit is;)

Hij is zeker niet klein, maar Ronnie in zijn top jaren was ook geen kleintje ;)
'top jaren' dat zeg je goed. Dit was de eerste wedstrijd van Ramy en hij dwarfde alle deelnemers en niet zo een beetje ook. Dus je opmerking...:rolleyes:

:roflol: ok gozer, weet je überhaupt waarover je praat?

Meer dan je denkt ;)

Deze kerel heeft enorme massa maar het is toch duidelijk dat massa niet altijd wint? Phil is bijvoorbeeld helemaal niet zo'n massa monster tegenover de rest van zijn uitdagers. Het is net zijn shape die het afmaakt. Deze lijkt gewoon erg raar en heeft nog heel wat fine tuning te doen.

Hij is een 18 jarige zyzz loving f**got wat verwacht je anders?

Word jij niet gehaat door iedereen?

Phil heeft echt wel massa bro;)

Phil heeft echt wel massa bro;)
yeah baby!
4110b_ORIG-PhilHeath_MD_864JJ.jpg

Meer dan je denkt ;)

Deze kerel heeft enorme massa maar het is toch duidelijk dat massa niet altijd wint? Phil is bijvoorbeeld helemaal niet zo'n massa monster tegenover de rest van zijn uitdagers. Het is net zijn shape die het afmaakt. Deze lijkt gewoon erg raar en heeft nog heel wat fine tuning te doen.

Gast......

Sure. Ontken ik niet. Maar hij heeft niet de wijdte of brute spiermassa die Jay of Kai heeft.
Ik vind hem net enorm breed postuur hebben, maar toch estetisch. Kijk alleen is naar zijn hoofd, volgens mij kan deze gast nog massa pakken/perfectioneren.

We zullen zien eind september, ik zie hem niet onderdoen kwa massa voor Phil, denk alleen dat Phil zijn definitie en rondingen beter zijn, al is er bij Phil ook niet echt stijgende progressie te zien de laatste twee jaar. Als deze gozer dat wel kan, dan heeft hij echt een goeie kans om over 2-3 jaar potten te breken ;).

Meer dan je denkt ;)

:roflol: wat een mong**l zeg

Die benen vanaf 10:32, ziekelijk gewoon!:eek:

Die quads dwarven zijn bovenlichaam en vooral kuiten. Liever wat minder massa op de benen of meer massa op z'n bovenlichaam. Nu is het een beetje awkward.

Hoewel als hij naast andere staat, dwarfed hij veel mensen, maar als hij in zijn eentje staat dwarven zijn benen zijn bovenlichaam.

Terug
Naar boven