Fitness Seller

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

Hierbij een oproep aan alle E-hero's van DBB.
Jullie zijn van harte welkom om jullie discussies in de ring uit te praten.
Uiteraard zal ik het dan filmen voor al jullie DBB fans.
Als er voldoende interesse is, zal ik met Tremendes de matchmaking in orde maken, wellicht dat we er nog een supplementen pakket er tegenaan gooien :D

Als er voldoende interesse is, zal ik met Tremendes de matchmaking in orde maken, wellicht dat we er nog een supplementen pakket er tegenaan gooien :D

Ja leuk idee staan er nog wel wat op mijn lijstje haha :D

ik kom ook kijken, leuk.
beetje in het midden van het land, hoef ik niet zover te rijden.

nice :), zou serieus een goede actie zijn als het doorgaat

Wait wut :roflol:

phil heeft geen massa

hij staat gewoon goed droog

Jesse is te dom om een lijstje te hebben man

Jij staat nu bovenaan waar en wanneer kunnen de ring in ?. Mensen mogen gratis komen kijken want heel lang zal ik er niet overdoen om het natty gezeik uit je te rammen haha

Je snapt toch dat het behoorlijk stom en kinderachtig is om stoer te doen op het internet over (super serial) internet discussies/meningen waar jij niet mee akkoord gaat.

En jij snapt dat kleine kinderen zoals little daddy hun grote k smoel eens dicht moeten houden

Dit is een discussie forum waar iedereen z'n eigen mening mag hebben, als je het dan toch zo'n 'klein kind' vindt waarom hecht je dan zoveel waarde (en butthurtness) aan z'n meningen?

Dit is een discussie forum waar iedereen z'n eigen mening mag hebben, als je het dan toch zo'n 'klein kind' vindt waarom hecht je dan zoveel waarde (en butthurtness) aan z'n meningen?

Je kunt lezen neem ik aan ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Als little daddy mij dom durft te noemen mag hij dat ook in mijn gezicht doen ik ben die internet helden wel Zat. Of ze voegen daad bij het woord of houden hun kk smoel tegen mij iig dicht ;)

watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

ohlawd, phil is zo ****ing huage, sommigen van jullie hebben geen idee :roflol:

Je kunt lezen neem ik aan ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Als little daddy mij dom durft te noemen mag hij dat ook in mijn gezicht doen ik ben die internet helden wel Zat. Of ze voegen daad bij het woord of houden hun kk smoel tegen mij iig dicht ;)

Dus als iemand je een naam noemt ga je er gelijk op stompen? Hou oud ben je trouwens?

In de ring mag altijd gevochten worden. Onderscheid de mannen van de watjes ;)

Daarom zei ik ook; "in de ring uitpraten, uiteraard clean fights" :D
Maar om hier geen topic hijack van te maken, wellicht een beter idee om hier een nieuw topic van te maken.
Gezien de hoge E-hero gehalte op DBB moet het toch een grootst spektakel worden:p

Terug
Naar boven