Fitness Seller

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

Als je die myostatin gebruikt dan stopt die groeiremmers toch.. Dan is dat toch blijvend?
En met groeithormonen etc, dan groeien de tumoren in je lijf toch ook harder, sneller?
Bijna iedereen heeft wel tumoren en kankercellen in hun lijf.. Die groeien ook sneller..
Ingewanden en organen groeien door.. Door deze shit ben ik bang geworden/gemaakt EN omdat ik GeldLoos ben zit ik niet aan die Geweldige "supplementen"... En om te worden wat ik wil zijn moet ik echt wel aan de hormonen..

Koos GeldLoos

Als je die myostatin gebruikt dan stopt die groeiremmers toch.. Dan is dat toch blijvend?
En met groeithormonen etc, dan groeien de tumoren in je lijf toch ook harder, sneller?
Bijna iedereen heeft wel tumoren en kankercellen in hun lijf.. Die groeien ook sneller..
Ingewanden en organen groeien door.. Door deze shit ben ik bang geworden/gemaakt EN omdat ik GeldLoos ben zit ik niet aan die Geweldige "supplementen"... En om te worden wat ik wil zijn moet ik echt wel aan de hormonen..

Nou, als je AAS injecteert krijg je abnormale groei, je lichaam zal dit tegen proberen te gaan om (zoals met alles) weer een normaal balans te creëren, dit doet je lichaam oa door myostatin.
Je waardes van je myostatin zijn daarom ook op z'n hoogst na 8 weken kuren.

Ik geloof dat deze myostatin blokkers dit weer omlaag brengt.

Dus niet zoals jij het beschrijft met blijvende groei.

Nou, als je AAS injecteert krijg je abnormale groei, je lichaam zal dit tegen proberen te gaan om (zoals met alles) weer een normaal balans te creëren, dit doet je lichaam oa door myostatin.
Je waardes van je myostatin zijn daarom ook op z'n hoogst na 8 weken kuren.

Ik geloof dat deze myostatin blokkers dit weer omlaag brengt.

Dus niet zoals jij het beschrijft met blijvende groei.

Als je te veel snoept blijf je groeien..je hart ook. Net als bij hgh, al is het daar speciaal het linker ventrikel.

Myostatin is nog volop in ontwikkeling en dus nog niet te verkrijgen. Natuurlijk zijn er zogenaamd mensen die dit nemen geloof er niks van want het is er nog niet !!. Dan daarbij zit myostatin in je dna structuur wil je dit blokken ? en hoe ga je het weer op gang krijgen ?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Myostatine

Je praat hier dus niet over kuren maar over je eigen DNA structuur aanpassen. Dit is momenteel onmogelijk zonder een lab achter je. Iedereen die zegt het te verkopen kletst uit zijn nek

Myostatin is nog volop in ontwikkeling en dus nog niet te verkrijgen. Natuurlijk zijn er zogenaamd mensen die dit nemen geloof er niks van want het is er nog niet !!. Dan daarbij zit myostatin in je dna structuur wil je dit blokken ? en hoe ga je het weer op gang krijgen ?

Je praat hier dus niet over kuren maar over je eigen DNA structuur aanpassen. Dit is momenteel onmogelijk zonder een lab achter je. Iedereen die zegt het te verkopen kletst uit zijn nek

Ik ben geen held in zulke dingen maar ik lees hier toch echt dat myostatin gewoon een proteïne is die zich bindt aan een receptor, en dus geblokkeerd kan worden(?):

Myostatin (also known as growth differentiation factor 8, abbreviated GDF-8) is a protein that in humans is encoded by the MSTN gene.[1] Myostatin is a secreted growth differentiation factor that is a member of the TGF beta protein family that inhibits muscle differentiation and growth in the process known as myogenesis. Myostatin is produced primarily in skeletal muscle cells, circulates in the blood and acts on muscle tissue, by binding a cell-bound receptor called the activin type II receptor.[2][3]

Ik ben geen held in zulke dingen maar ik lees hier toch echt dat myostatin gewoon een proteïne is die zich bindt aan een receptor, en dus geblokkeerd kan worden(?):

Dus doordat je receptor "bezet" is door Myostatin, stagneert de groei? Begrijp ik dat goed als leek?

haha, wel erg simpel gezegd, maar wel correct.

Jesse weet (weer) niet waarover hij spreekt..

Jesse weet het beter schijnbaar als de rest hier. Want het is gewoon nog niet verkrijgbaar zo simpel is het. Niemand maar dan ook niemand kan het op dit moment nog krijgen. Zodra dat wel kan krijgen we heel veel Big Ramys

Zelfde als follistatin 3441 ofzo

Allemaal nog fake shit

Myo ook.

Koop van dat geld dan hgh;)

Inderdaad Mack same old bullshit maja wat weet ik daar nou van.

maak jezelf toch niet zo belachelijk

Dan daarbij zit myostatin in je dna structuur wil je dit blokken ? en hoe ga je het weer op gang krijgen ?

Je praat hier dus niet over kuren maar over je eigen DNA structuur aanpassen.

waarom doe je zo een uitspraken als je echt totaal niets van DNA weet ?
het is niet omdat je de aanmaak van een bepaalde stof blokt, of een stof toedient die de receptor bezet houdt, dat je hierbij het gen aanpast.
het enige wat jij linkt is dat wanneer het gen defect is, geen myostatin wordt aangemaakt, pure logica eigenlijk ... zegt echt absoluut niets.

waarom doe je zo een uitspraken als je echt totaal niets van DNA weet ?
het is niet omdat je de aanmaak van een bepaalde stof blokt, of een stof toedient die de receptor bezet houdt, dat je hierbij het gen aanpast.
het enige wat jij linkt is dat wanneer het gen defect is, geen myostatin wordt aangemaakt, pure logica eigenlijk ... zegt echt absoluut niets.

Nou als jij het zo goed weet. Dan weet je vast ook dat myostatin thuishoort in het lichaam en hier de aanmaak van blokkeren alleen mogelijk is met gen therapie dus niet zoals hier word beweerd dat je het blokt tijdelijk nee dan moet je dat gen eruit halen dan maakt je lichaam het niet meer aan en dan wat dan ? groeien tot je ontploft. Ik weet niet of jij de gespierde koe ooit hebt gezien nou dat was een proefkoe (konijn staat zo dom) en die is nu niet meer normaal en het effect is ook niet terug te draaien. Dus ga er maar vanuit dat de aankomende jaren dit en ook niks vergelijkbaars op de markt komt

1 ding is zeker..goed gek als je met iets aan de slag zou gaan waar nog niets meer van bekend is dan het effect op spiergroei van koeien en schapen..

Wat ik er van weet is dat follistatin en al die shit gewoon simpel nog niet werkt, zal wel iets anders in zitten waardoor je alsnog groeit maar dat terzijde. Je kunt volgens mij wel een afwijking aan het betreffende gen hebben waardoor je een heel stuk buffer kunt worden. Las laatst iets over een pro die diagnose had gekregen.

Terug
Naar boven