Fitness Seller

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

Is er nog iemand die belang heeft bij Myostatin?

Ik heb nog een pallet vol staan in de garage..
Alleen ik raak het aan de straatstenen niet kwijt, ook niet aan bodybuilders want die geloven niet dat het bestaat...

Als je te veel snoept blijf je groeien..je hart ook. Net als bij hgh, al is het daar speciaal het linker ventrikel.
Heeft niet zo veel met snoepen te maken, je wordt zwaarder, je bloed moet meer bloed rond pompen ==> groter hart.

Een wielrenner heeft vaak exact hetzelfde hart als een bodybuilder aan AAS

Jesse weet het beter schijnbaar als de rest hier. Want het is gewoon nog niet verkrijgbaar zo simpel is het. Niemand maar dan ook niemand kan het op dit moment nog krijgen. Zodra dat wel kan krijgen we heel veel Big Ramys
Eerlijk is eerlijk, ik geloof ook niet 100% dat myostatin blokkers echt bestaan.

Maar toch heeft een goeie maat van me (die ook op het forum zat) via zijn contacten iets gekocht wat ze myostatin noemen (wel ff €800 per maand).
Hij is al veelste lang ON, gebruikt al heeulll lang pharma hgh, en stond min of meer stil de laatste tijd. En sinds hij dat goedje uit die vail gebruikt is ie weer 6kg aangekomen. Geen extra vocht... Gewoon legit massa :s

Dus ik twijfel of het wel of niet echt bestaat....

Zelfde als follistatin 3441 ofzo

Allemaal nog fake shit

Myo ook.

Koop van dat geld dan hgh;)
Klopt, dat follistatin is allemaal troep

5 weeks out 310 lbs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik zie een zekere Top 5 voor Mr Olympia

Ik denk dat hij rond de 280 / 290 gaat competen dat is wel t*ring groot xD

Als ie z'n waist zo klein kan houden dan is hij zeker een toekomstige Mr O.

• Topic Starter Topic Starter
holy cow tjek die sweep lol

Wat een monster benen... Gewoon fascinerend

nee,zal zeker nooit de O winnen imo, hij heeft net zo'n geblokt ,ingedrongen lichaam als Dennis James en Alexey Lesukov . Massa heeft hem zeker maar hij heeft niet de X-factor .

Tjees wat een benen!

Big Ramy nummer 1! :p

gvd zeg

Veel massa, symmetrisch en zo op het eerste oog geen echte minpunten (kuiten zijn in verhouding met andere pro's zag ik op het podium van zn laatste wedstrijd, echter heeft ie belachelijke quads...)

de teeeering, wat een gruwlijke monster.
wat ik me wel afvraag is, hoe het is gesteld met zijn gezondheid..

kuiten zijn inderdaad niet eens zo slecht

Heeft niet zo veel met snoepen te maken, je wordt zwaarder, je bloed moet meer bloed rond pompen ==> groter hart.

Een wielrenner heeft vaak exact hetzelfde hart als een bodybuilder aan AAS

aangezien je hart een spier is groeit die gewoon mee als je veel spier opbouw stimulerende middelen gebruikt.
het is geen toeval bodybuilders vaak relatief jong sterven door hart problemen.
de mensen die kuren goed willen praten zeggen dan; kijk maar naar overlijdens registratie. er is nog nooit iemand aan steroids overleden :roflol:

Terug
Naar boven