MuscleMeat

big ramy @ 9 weeks out from the 2013 ny pro (320 lbs)

nee,zal zeker nooit de O winnen imo, hij heeft net zo'n geblokt ,ingedrongen lichaam als Dennis James en Alexey Lesukov . Massa heeft hem zeker maar hij heeft niet de X-factor .

ben het hier opzich wel mee eens. Het is een bepaalde look die sommige bodybuilders hebben, en dan kunnen ze wel zo'n zieke hoeveelhied massa hebben, op de 1 of andere manier raak je dat niet kwijt :P

[Link niet meer beschikbaar]
Ik zie een zekere Top 5 voor Mr Olympia

Wauw.....:eek:
Heb de eerste minuut gewoon met volle verbijstering alleen al naar die benen gestaard.
Wat een monster inderdaad. Gaat nergens meer over.
Hoe dan ook hij zal het vast ongetwijfeld ver gaan schoppen!

P.S
Die krijgt het voer met de schep naar binnen:meal:

Wat een fysiek jongens, sodeju. Z'n kuiten lijken bijna klein ten opzichte van die quads, tho ze wss dikker zijn dan mijn hele bovenbeen haha.

Quads dwarfen de rest van zijn lichaam, ze zijn echt totaal uit verhouding.
Bodybuilding draait o.a. om het hebben van goede verhoudingen, ik snap dan ook niet echt dat hij zijn quads zo overdevelopped heeft laten worden t.a.v. de rest van zijn lichaam.

Meer mass is niet altijd beter, vooral niet op zijn niveau. ik denk niet dat hij er ook maar ooit in gaat slagen om zijn upper body en kuiten zo bij te brengen dat ze zijn quads (en andersom) complimenteren.

Voor de rest, een heel erg nice fysiek!

Quads dwarfen de rest van zijn lichaam, ze zijn echt totaal uit verhouding.
Bodybuilding draait o.a. om het hebben van goede verhoudingen, ik snap dan ook niet echt dat hij zijn quads zo overdevelopped heeft laten worden t.a.v. de rest van zijn lichaam.

Meer mass is niet altijd beter, vooral niet op zijn niveau. ik denk niet dat hij er ook maar ooit in gaat slagen om zijn upper body en kuiten zo bij te brengen dat ze zijn quads (en andersom) complimenteren.

Voor de rest, een heel erg nice fysiek!

denk dat je geen idee hebt hoeveel vocht er nog verloren gaat op de benen. Die verhoudingen gaan goed komen on stage ;-)

Heel bizar, wat een beest. Kan hij nog wel normaal op de wc zitten vraag ik me af :roflol:

Heel bizar, wat een beest. Kan hij nog wel normaal op de wc zitten vraag ik me af :roflol:

Heel makkelijk, eerst je lul naar beneden dauwen en dan gaan zitten :). Reet afvegen lijkt me wat lastiger dan breekt de pot als hij met zijn volle gewicht naar de zijkant leunt.

Damn! Daar kan je letterlijk en figuurlijk niet meer omheen straks on stage.

3 jaar 20 iu + kigs ED bedoelde ze , kleine meld fout.

nee, met die 20iu word de hoeveelheid kigtropin bedoeld.

gh15 blaat de hele tijd over dat die kigs zo heilig zijn, maar ik vind t allemaal onzin.
niks komt in de buurt van pharma GH, of die troep moest mega overdosed zijn (wat ik betwijfel...)
elke keer als er een insane mofo op stage komt (zoals ramy) verklaart ie weer dat diegene 'een boel kigs heeft ingeslagen ooit' en daarom in zo'n shape kan staan, en anders zou t onmogelijk zijn :rolleyes: right

nee, met die 20iu word de hoeveelheid kigtropin bedoeld.

gh15 blaat de hele tijd over dat die kigs zo heilig zijn, maar ik vind t allemaal onzin.
niks komt in de buurt van pharma GH, of die troep moest mega overdosed zijn (wat ik betwijfel...)
elke keer als er een insane mofo op stage komt (zoals ramy) verklaart ie weer dat diegene 'een boel kigs heeft ingeslagen ooit' en daarom in zo'n shape kan staan, en anders zou t onmogelijk zijn :rolleyes: right
ja klopt daarom is phil ook zo vies klein en lelijk in offseason, kijk bijv. naar pics tijdens een expo. klein as phuck en vochtig.

denk dat je geen idee hebt hoeveel vocht er nog verloren gaat op de benen. Die verhoudingen gaan goed komen on stage ;-)

Klopt, maar diepe cuts krijgen is voor hem nog een ander verhaal denk ik. NY PRO won hij zonder al te veel detail op benen, zo'n gemakzucht zal hem niet gegund worden op Olympia.

Als je zijn benen vergelijkt off season met Jay en Kai dan lijkt het mij dat hij ze nooit droog genoeg krijgt zonder al te gekke dingen te moeten gaan doen.

Wat een beest

Terug
Naar boven